برسی نور ثابت ال ای دی مکس لایت MAXLIGHT AL-900AS MAXLIGHT AL-900AS

نقد و برسی تخصصی و مشخصات

برسی نور ثابت ال ای دی مکس لایت MAXLIGHT AL-900AS MAXLIGHT AL-900AS

نور ثابت ال ای دی مکس لایت MAXLIGHT AL-900AS

MAXLIGHT AL-900AS

بررسی پروژکتور LED 900

در فیلمبرداری از نورهای ثابت و پروژکتور استفاده می شود. در دنیای عکاسی دیجیتال، اگرچه معمولاً از فلاش ها و اسپیدلایت ها برای روشن کردن سوژه استفاده می شود، اما روند استفاده از نورهای ثابت برای عکاسی نیز در حال گسترش است. در این میان پروژکتور LED 900 از نظر ایجاد نور یکنواخت بدون تولید گرما بسیار مطلوب است. این پروژکتورها قابلیت تغییر میزان نور ساطع شده و تغییر دمای رنگ را دارند و از نظر حمل و نقل نیز بسیار کاربردی هستند.

پروژکتور ال ای دی 900

پروژکتور LED 900 یک منبع نور ثابت با توان بالا است که از 900 LED برای ایجاد خروجی نور مناسب برای فیلمبرداری و عکاسی استفاده می کند. شما می توانید شدت نور خروجی این پروژکتور را در 255 سطح تصادفی تغییر دهید. همچنین دمای رنگ نور را می توان از 3200 به 5600 کلوین انتخاب و تغییر داد. تنظیمات شدت نور و دمای رنگ در پشت پروژکتور روی صفحه نمایش قابل مشاهده است. علاوه بر تغییر مستقیم تنظیمات، می‌توانید از کنترل از راه دور همراه با پروژکتور نیز استفاده کنید. حداکثر روشنایی این پروژکتور 4200 لوکس در فاصله یک متری و زاویه پوشش نور بیش از 120 درجه است.

منبع تغذیه پروژکتور LED 900 توسط باتری لیتیوم یونی نوع V و آداپتور برق همراه دستگاه تامین می شود. البته باید باتری ها را جداگانه بخرید. توان مصرفی این پروژکتور LED 50 وات می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور ثابت ال ای دی مکس لایت MAXLIGHT AL-900AS MAXLIGHT AL-900AS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور ثابت ال ای دی مکس لایت MAXLIGHT AL-900AS MAXLIGHT AL-900AS"، کلیک کنید.