برسی فلاش Nissin Di866 Mark II Flash for Nikon Nissin Di866 Mark II Flash for Nikon

نقد و برسی تخصصی و مشخصات

برسی فلاش Nissin Di866 Mark II Flash for Nikon Nissin Di866 Mark II Flash for Nikon

فلاش Nissin Di866 Mark II Flash for Nikon

Nissin Di866 Mark II Flash for Nikon

فلش Nissin Di866 Mark II برای نیکون

فلاش نیسین سازگار با دوربین های نیکون
فلاش Nissin Di866 Mark II برای نیکون یک فلاش دوربین است که توسط شرکت Nissin ساخته شده است و به گونه ای طراحی شده است که با قابلیت های iTTL II سازگار باشد. این فلاش دارای شماره راهنمای حساسیت 100 و فاصله کانونی 105 میلی متر برابر با 60 است که قدرت نوردهی کافی را در محیط های مختلف برای عکاسان حرفه ای فراهم می کند. در پشت این فلاش برای اولین بار در بین فلاش های اکسترنال یک صفحه نمایش ال سی دی رنگی طراحی شده است که با چرخش فلاش به صورت افقی یا عمودی می توان برای راحتی آن را با فلاش چرخاند.
همانطور که از نام فلش Nissin Di866 Mark II مشخص است، این فلش نسخه به روز شده فلش Di866 این شرکت است. سر واریوی آن بازطراحی شده است و نسبت به قبل بسیار کم صداتر و بی صداتر حرکت می کند و پایه فلاش نیز فلزی شده است. ، قدرت آن را افزایش می دهد. فلاش نیز در برابر گرما مقاوم تر شده و عمر آن افزایش یافته است.
در زیر سر فلاش اصلی یک لامپ کوچک برای پرتاب نور پرکننده قرار دارد. علاوه بر این در فلاش Nissin Di866 Mark II نیکون امکان تنظیم نور خروجی فلاش از حداکثر توان انتشار نور به 1/128 توان کامل آن وجود دارد و میزان زوم آن به صورت دستی و خودکار در یک محدوده قابل تغییر است. فاصله کانونی 24-105 میلی متر.
در این فلاش حالت نرم افزاری به نام My TTL وجود دارد که کاربر می تواند تنظیمات نورسنجی فلاش خود را ذخیره کند. برای پخش نور در حالت عریض، یک پنل پراکنده کوچک روی دهانه فلاش وجود دارد که می توانید در صورت نیاز آن را باز و بسته کنید. علاوه بر این یک پنل سفید براق با این پنل باز و بسته می شود که می توانید از آن برای ایجاد Catch Light استفاده کنید.
فلاش نیسین Di866 Mark II با 4 باتری قلیایی یا قلمی تغذیه می شود و زمان شارژ مجدد فلاش بین 0.1 تا 5.5 ثانیه است. اما همچنین می توانید از Nissin Power Pack Pro 300 به طور جداگانه استفاده کنید. در صورت استفاده از این پاور پک، با هر بار شارژ کامل باتری ها می تواند 300 بار با حداکثر خروجی فلاش بزند و سرعت شارژ مجدد فلاش در حالت تمام توان به 3.5 ثانیه می رسد.
در صورت نیاز به آپدیت، می توانید فریمور فلش را با پورت USB روی بدنه فلش به روز کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فلاش Nissin Di866 Mark II Flash for Nikon Nissin Di866 Mark II Flash for Nikon" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فلاش Nissin Di866 Mark II Flash for Nikon Nissin Di866 Mark II Flash for Nikon"، کلیک کنید.