برسی فلاش پرتابل گودکس Godox Witstro AD400 Pro

نقد و برسی تخصصی و مشخصات

برسی فلاش پرتابل گودکس Godox Witstro AD400 Pro

فلاش پرتابل گودکس Godox Witstro AD400 Pro

فلاش گودوکس AD400Pro Witstro را می توان محصولی درست بین AD600Pro و AD200 هم از نظر اندازه و قدرت و هم از نظر قابلیت ها و انعطاف در طراحی دانست. این فلاش 400 ژولی از نظر قدرت و طراحی بدنه فاصله بین دو فلاش ذکر شده را پر می کند، اگرچه ظاهری شبیه به AD600Pro دارد اما از نظر قابلیت حمل می توان آن را نزدیک به فلاش کوچکتر و سبکتر AD200 دانست. علاوه بر این، Godex AD400Pro دارای استاندارد جدیدی برای نصب اصلاح کننده های نور است که به کوچک شدن بدنه آن کمک می کند. همراه با این فلاش، گودکس یک کاسه استاندارد متناسب با دیافراگم جدید ارائه کرده است که با طراحی بدنه AD400Pro هماهنگی کامل دارد و علاوه بر آن می توانید به طور جداگانه اصلاح کننده های مختلف نور مخصوص این دیافراگم را خریداری کنید. اما مهم ترین نکته وجود مبدل دیافراگم Bowens به همراه این فلاش است که به کاربر این امکان را می دهد تا بدون هیچ هزینه اضافی از تمامی اصلاح کننده های نور موجود در بازار استفاده کند.

همانطور که گفته شد، AD400Pro در نگاه اول بسیار شبیه به AD600Pro است. این فلاش همان شکل بدنه، چیدمان دکمه ها و صفحه نمایش AD600Pro را دارد. حتی حباب لامپ نیز دقیقاً به صورت استوانه ای طراحی شده است. اما با کمی جزئیات بیشتر متوجه می شویم که دسته پشت بدنه و همچنین محل نصب فلاش روی پایه نور AD400Pro را می توان به راحتی با استفاده از آچار ارائه شده جدا کرد تا این فلاش به کوچکترین ابعاد برسد. ممکن است.

در زمینه فنی می توان گفت AD400Pro در یک سطح یا بالاتر از AD600Pro و AD200 قرار دارد. همانطور که انتظار می رفت، این فلاش از نوردهی خودکار یا TTL در تمام برندهای دوربین موجود در بازار پشتیبانی می کند و برای استفاده از آن، فقط باید فرستنده سری X مناسب دوربین خود را تهیه کنید. فرستنده سری X با استفاده از فرکانس 2.4 گیگاهرتز امکان ارتباط در 5 گروه و 32 کانال با برد 100 متر را فراهم می کند. فلاش AD400Pro همچنین از سرعت شاتر بیش از 1/8000 ثانیه و سازگاری با شاترهای پرده اول و دوم پشتیبانی می کند. گودکس در این فلش از باتری 2600 میلی آمپر ساعتی نیز استفاده کرده است که توانایی 390 دشارژ با توان کامل را فراهم کرده است. مدت زمان شارژ مجدد خازن های AD400Pro تا تخلیه با توان کامل کمتر از یک ثانیه و تنها برابر با 0.9 ثانیه است!

تنظیم قدرت این فلاش به شما امکان می دهد 9 استاپ تغییر قدرت را از 1/1 توان فلاش کامل به حداقل 1/256 توان کامل بدست آورید. اما چیزی که باعث می شود این فلاش نسبتا کوچک و سبک 2.1 کیلوگرمی به یک فلاش کاملا حرفه ای و گزینه ای منحصر به فرد برای عکاسان تبدیل شود، مدت زمان خروجی نور آن است. این مدت زمان بین 1/230 و 1/12340 ثانیه است که به سریع‌ترین اجسام متحرک اجازه می‌دهد منجمد شوند. این یعنی قدرت بیشتری نسبت به فلاش AD600Pro برای فریز کردن سوژه های متحرک!

از دیگر ویژگی های قابل توجه این فلاش می توان به ورودی کابل همگام 3.5 میلی متری، ورودی USB Type-C برای ارتقای نرم افزار، سنسور نور، فن، زنگ هشدار برای شارژ مجدد و وجود لامپ مدل سازی LED 30 واتی اشاره کرد. یک کیف حمل نیز همراه با AD400Pro ارائه شده است که کاربر را در برابر هزینه های اضافی محافظت می کند. در پایان می توان فلاش Godex AD400Pro را گزینه ای مناسب برای تمامی عکاسان و حتی حرفه ای ترین ها دانست که با قابلیت های حرفه ای بسیار خوب و سهولت در حمل و جابجایی گزینه ای مقرون به صرفه برای عکاسی در آتلیه و خارج از منزل می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فلاش پرتابل گودکس Godox Witstro AD400 Pro" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فلاش پرتابل گودکس Godox Witstro AD400 Pro"، کلیک کنید.