برسی فرستنده گودکس Godox XProF TTL Wireless Flash Trigger for Fuji

نقد و برسی تخصصی و مشخصات فرستنده گودکس Godox XProF TTL Wireless Flash Trigger for Fuji

برسی فرستنده گودکس Godox XProF TTL Wireless Flash Trigger for Fuji

فرستنده یا ماشه Godox XPro یکی از کامل ترین ها در نوع خود است که کاملاً با تمام گیرنده های داخلی و خارجی سری X سازگار با سیگنال های رادیویی 2.4 گیگاهرتزی ثبت شده Godox سازگار است. این سیگنال رادیویی قدرتمند برد گیرنده ها و فرستنده های سری X را تا 100 متر افزایش می دهد که رقمی باورنکردنی است.

فرستنده Godex XPro علاوه بر پشتیبانی از سرعت همگام سازی HSS و 1/8000s، از سیستم های مختلف TTL مرتبط با مارک های سازگار پشتیبانی می کند. قابلیت ارتقاء XPro تضمین می کند که XPro با سیستم های TTL آینده سازگار خواهد بود.

فرستنده Godox XPro از 32 کانال ارتباطی پشتیبانی می کند، امکان اختصاص 16 گروه فلاش به هر یک از 32 دو کانال وجود دارد و به لطف صفحه نمایش بزرگ با نور پس زمینه آن، کنترل و تنظیم پنج گروه فلاش با فشار تنها امکان پذیر است. یک دکمه همچنین امکان ذخیره 99 تنظیمات روی این فرستنده وجود داشت. این فرستنده به کاربر این امکان را می دهد که به صورت دستی فلاش را از توان کامل به 1/256 توان کامل (در صورتی که فلاش از این مقدار قدرت پشتیبانی می کند) تنظیم کند، که به ویژه برای کاربران فلاش های پرقدرت قابل حمل بسیار مهم است. قابلیت تنظیم نور لامپ مدلینگ از دیگر قابلیت های مفید XPro است.

یکی دیگر از ویژگی های این فرستنده TCM امکان انتقال قدرت تنظیم شده در حالت TTL به حالت دستی برای تنظیمات سریعتر فلاش است. این عملکرد با فشار دادن و نگه داشتن دکمه اختصاص داده شده به آن در دسترس کاربر قرار می گیرد. فشار سریع این دکمه همچنین تنظیمات فرستنده را بین حالت چند گروهی و تک گروهی تغییر می دهد.

فرستنده Godox XPro از طریق هات شو با بدنه دوربین ارتباط برقرار می کند و همچنین امکان برقراری ارتباط سیمی از طریق درگاه 2.5 میلی متری بدنه وجود دارد. به روز رسانی نرم افزار آن نیز از طریق USB Type-C انجام می شود. این فرستنده با دو باتری قلمی تغذیه می شود و تنها 80 گرم وزن دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فرستنده گودکس Godox XProF TTL Wireless Flash Trigger for Fuji" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فرستنده گودکس Godox XProF TTL Wireless Flash Trigger for Fuji"، کلیک کنید.