برسی سه پایه نور ایلکین iLkeen iA-260LS Light Stand پایه نور ایلکین iLkeen 260

نقد و برسی تخصصی و مشخصات

برسی سه پایه نور ایلکین iLkeen iA-260LS Light Stand پایه نور ایلکین iLkeen 260

سه پایه نور ایلکین iLkeen iA-260LS Light Stand

پایه نور ایلکین iLkeen 260

سه پایه سبک Ilkeen iA-260LS یکی از محبوب ترین سه پایه های روشنایی این برند ایلکین است .

کاربرد سه پایه سبک Ilkeen iA-260LS

  • قابل استفاده برای انواع فلاش و چراغ ثابت و…
  • قابل استفاده با هر بوم
  • قابل استفاده برای چراغ های سنگین تا وزن 8 کیلوگرم
  • ارتفاع قابل تنظیم
  • ثابت نگهداشتن تجهیزات روشنایی و … ذکر شد.

سه پایه سبک Ilkeen iA-260LS یکی از محبوب ترین سه پایه های نورپردازی از برند Ilkeen است.

نور سه پایه در عکاسی و فیلمبرداری بسیار مهم است. زیرا فرآیند نورپردازی بدون سه پایه می تواند بسیار سخت و دشوار باشد. نگه داشتن صفحه نور و تجهیزات آن منجر به خستگی افراد و ایجاد لرزش می شود که در نتیجه نورپردازی به درستی انجام نمی شود. وقتی نورپردازی به درستی انجام نشود، نور عکس ها و فیلم های شما از بین می رود و تلاش شما بی نتیجه می شود. شرکت ها و برندهای مختلف سه پایه های سبک وزن را طراحی، تولید و به بازار عرضه می کنند.

تاشو خودکار یکی از ویژگی های سه پایه سبک ilkeen iA-260LS است.

ایلکین لایت می ایستد آنها از باکیفیت ترین سه پایه های موجود در بازار هستند و در چندین مدل عرضه می شوند. برای خرید این سه پایه ها باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا این محصول را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

ویژگی های سه پایه لایت ایلکین

پایه های نور معمولاً از آلومینیوم یا آهن ساخته می شوند. سه پایه سبک Ilkeen iA-260LS از آلیاژ ضد خش ساخته شده است. آهن استفاده شده در این محصول باعث می شود افزایش استقامت پایه های لایت ایلکین در تحمل وزن لوازمی که به آن ها متصل می شود عملکرد خوبی از خود نشان می دهند و از این نظر می توان به این محصول اعتماد کرد. به علاوه استفاده از آهن در جنس این سه پایه باعث می شود در برابر باد و لرزش مقاوم بوده و به راحتی جابجا نشود. این سه پایه ها مطابق با استانداردهای کیفی، به روش جوش برقی یا اکستروژن ساخته می شوند و پایه های این محصول استثنایی و بسیار بادوام و مستحکم می باشد.

ویژگی های سه پایه لایت ایلکین این محصول را به وسیله ای مفید و مناسب برای عکاسان و فیلمبرداران تبدیل کرده است. این سه پایه ها دارای وزن مناسب، بست های بسیار خوب، دوام بالا و مواد مرغوب هستند. سه پایه های لایت ایلکین برای عکاسان و فیلمبرداران در هر فضایی مانند آتلیه، آتلیه بیرونی، زمین های ناهموار و … مناسب هستند و نیازی به نگرانی در مورد استفاده از آنها ندارید.

این دستگاه در سه قسمت خود دو آسانسور دارد که دقت شما را افزایش می دهد. شما می توانید بدون نگرانی از محل قرارگیری انگشتان، کار خود را با سرعت بالا انجام دهید. این دستگاه قیمت مناسبی دارد و شما می توانید با پرداخت هزینه مناسب محصولی با کیفیت و کارآمد برای نگهداری و استفاده طولانی مدت خریداری کنید.

سه پایه سبک وزن Ilkinilkeen iA-260LS دارای دو رایزر سه تکه است که دقت شما را افزایش می دهد.

مزایا و معایب سه پایه لایت ایلکینilkeen iA-260LS در مقایسه با مدل های مشابه چگونه است؟

مزایای:

  1. جمع شدن خودکار:

این ویژگی به کاربر این امکان را می‌دهد تا با باز کردن پیچ‌های قفل، پاها را بدون تماس دستی به حالت ذخیره بازگرداند. این می تواند زمان و انرژی انتقال را بهبود بخشد.

  1. بدون نیاز به بار اضافی:

وزن پایه صحیح می تواند نیاز کاربر به اضافه کردن بار برای استحکام بیشتر را برطرف کند که می تواند حمل و نقل را آسان تر کند.

معایب:

  1. وزن اضافی:

اگرچه می توان از وزن مناسب برای بهبود استحکام استفاده کرد، وزن اضافی نیز می تواند حمل و نقل را دشوار کند، به خصوص اگر کاربر مجبور باشد مرتباً پایه را حمل کند.

  1. ظرفیت بار محدود:

با توجه به وزن و سازگاری با محموله های سنگین تر، قابلیت حمل آن در مواقعی محدود می شود و این موضوع برای کاربرانی که نیاز به حمل و نقل بیشتری دارند اهمیت پیدا می کند.

سه پایه سبک وزن Ilkeen iA-260LS و چشم انداز بهتر

این پایه ها ارتفاع خوبی دارند که می توانید با توجه به موضوع خود تنظیم کنید و شروع به ضبط عکس و فیلم کنید. این دستگاه به عرض 97 سانتی متر باز می شود و ارتفاع چشمگیر آن بین 110 تا 252 سانتی متر است. به همین دلیل استفاده از پایه نور ایلکین می تواند برای ضبط بهتر به شما کمک زیادی کند.

سه پایه سبک iLkeen آنها از آهن ساخته می شوند یا با جوشکاری الکتریکی یا اکستروژن با بالاترین استانداردهای کیفیت تولید می شوند.

پایه های آن محدب و ثابت است و ابزار خوبی برای عکاسان و فیلمبرداران امروزی است که حتی در آتلیه و خارج از آتلیه و در زمین های ناهموار نیز قابل استفاده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه نور ایلکین iLkeen iA-260LS Light Stand پایه نور ایلکین iLkeen 260" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه نور ایلکین iLkeen iA-260LS Light Stand پایه نور ایلکین iLkeen 260"، کلیک کنید.