برسی سافت باكس پروفوتو (Profoto Softbox RFi 1×6′ (30x180cm

نقد و برسی تخصصی و مشخصات سافت باكس پروفوتو (Profoto Softbox RFi 1×6′ (30x180cm

برسی سافت باكس پروفوتو (Profoto Softbox RFi 1x6' (30x180cm

سافت باکس Profoto 30x180cm RFI

سافت باکس های RFI 30x180cm Profoto احتمالا محبوب ترین شکل دهنده های Profoto هستند. این محصولات نور ملایم و کنترل شده ای را ارائه می دهند که امکان کنترل نور و سایه را فراهم می کند که دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها است. سافت باکس های RFI در اندازه ها و شکل های مختلف تولید می شوند و با تمام مارک های اصلی فلاش های استودیویی سازگار هستند. این جعبه های نرم; برای کنترل نور تا حد امکان؛ آنها به صورت عمیق طراحی شده اند. یک دریچه هوا نیز در این سافت باکس ها تعبیه شده است که به خنک شدن فلاش کمک می کند. کاربران می توانند از لوازم جانبی این محصولات برای شکل دهی دقیق تری به نور استفاده کنند.

سافت باکس RFI Profoto 30x180cm طراحی باریکی دارد و انتخاب مناسبی برای عکاسی پرتره، مد، مراسم عروسی و عکاسی صنعتی در آتلیه یا خارج از منزل است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سافت باكس پروفوتو (Profoto Softbox RFi 1×6′ (30x180cm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سافت باكس پروفوتو (Profoto Softbox RFi 1×6′ (30x180cm"، کلیک کنید.