برسی رینگ لایت(26 سانتی متر 10 وات) HERO HX-260 Ring Light + پایه HERO HX-260 Ring Light

نقد و برسی تخصصی و مشخصات

برسی رینگ لایت(26 سانتی متر 10 وات) HERO HX-260 Ring Light + پایه HERO HX-260 Ring Light

رینگ لایت(26 سانتی متر 10 وات) HERO HX-260 Ring Light + پایه

HERO HX-260 Ring Light

HX-260 HERO می تواند اولین یا راحت ترین چراغ حلقه شما باشد زیرا سبک، کوچک، استفاده آسان و مهمتر از همه با کیفیت است.

شما می توانید این نور رنگی را بسیار نزدیک به سوژه قرار دهید و بهترین عکس های پرتره را از هر نوع سوژه ای اعم از تبلیغاتی یا آرایشگری و حتی تولید محتوا و عکاسی صنعتی دریافت کنید.

حلقه چراغ HX-260 HX-260 HERO با قطر بیرونی 26 سانتی متر مناسب برای تولید محتوا با کاربردهای مختلف در مواردی که فاصله سوژه شما حداکثر 1 متر با چراغ حلقه طراحی شده است. می توانید این لامپ حلقه ای را با پایه رومیزی روی میز خود قرار دهید و از نور ملایم آن برای ایجاد محتوای آموزشی (یوتیوب/دستگاه و غیره) استفاده کنید. این رینگ لایت ها مجهز به لامپ های باکیفیتی هستند که در مقایسه با رینگ های مشابه دارای نور ملایم یکنواخت، تولید حرارت کم و اشعه ماوراء بنفش کمتر بوده و برای محیط های تاریک و کار در شب مناسب هستند. این رینگ لایت بهترین گزینه برای گرفتن سلفی است.

حالت سه رنگ آن برای گرفتن عکس های سلفی بسیار مناسب است و دیگر نیازی نیست نگران محیط تاریک باشید. دارای 3 تنظیم (گرم، سرد و گرم، سرد) روی ریموت کنترل با کابل 180 سانتی متری، یک دکمه را فشار دهید، کم کم روشن یا تیره می شود، می توانید آن را تغییر دهید. می توان از آن در داخل یا خارج از منزل، روز یا شب استفاده کرد.

پایه تلفن همراه با کیفیت بالا به شما این امکان را می دهد که به راحتی در جهات مختلف عکس یا فیلم بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت(26 سانتی متر 10 وات) HERO HX-260 Ring Light + پایه HERO HX-260 Ring Light" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت(26 سانتی متر 10 وات) HERO HX-260 Ring Light + پایه HERO HX-260 Ring Light"، کلیک کنید.