برسی رینگ لایت (30 سانتی متر 30 وات) YQ-320A Ring Light + سه پایه و آینه

نقد و برسی تخصصی و مشخصات رینگ لایت (30 سانتی متر 30 وات) YQ-320A Ring Light + سه پایه و آینه

برسی رینگ لایت (30 سانتی متر 30 وات) YQ-320A Ring Light + سه پایه و آینه

رینگ لایت یکی از مهمترین وسایل نورپردازی است که نوری نرم و یکنواخت ایجاد می کند. بهترین ابزار برای عکاسی پرتره، رینگ لایت است. زیرا این دستگاه سوژه را از همه جهات به طور یکنواخت روشن می کند و تمام جوانب صورت را روشن می کند. چراغ حلقه ای مدل YQ-320A یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است که در فروشگاه سایت ما موجود می باشد.

نور این رین لایت زاویه 120 درجه را پوشش می دهد که برای عکاسی پرتره حرفه ای بسیار مناسب است. دمای رنگ نور این رینگ لایت بین 3000 تا 6500 کلوین متغیر است که به شما اجازه می دهد حالت های مختلفی را در صحنه عکاسی اعمال کنید. توان مصرفی این لامپ حلقه ای 30 وات می باشد.

مشخصات لامپ حلقه ای مدل YQ-320A

یکی از مهمترین ویژگی های رینگ لایت YQ-320A امکان کنترل رینگ لایت از راه دور می باشد. با استفاده از ریموت ارائه شده به همراه این چراغ حلقه می توانید آن را از راه دور کنترل کنید. پایه ارائه شده به همراه این رینگ لایت یک سه پایه حرفه ای سه تکه با ستون مرکزی است که کنترل عالی در زوایای و ارتفاعات مختلف را به شما می دهد.

همچنین در جعبه این رین لایت یک جا گوشی موبایل تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید گوشی هوشمند خود را در فضای رینگ لایت قرار دهید و با آن عکس های حرفه ای و جذاب ثبت کنید.

مدل Ringlight YQ-320A علاوه بر قیمت مناسب، ویژگی ها و قابلیت های حرفه ای را برای کاربران به ارمغان می آورد. قطر خارجی لامپ حلقه ای YQ-320A 30 سانتی متر می باشد که در دسته لامپ حلقه ای بزرگ و حرفه ای قرار می گیرد. به همین منظور می توانید این لامپ حلقه ای را برای استفاده استودیویی و استودیویی سفارش دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت (30 سانتی متر 30 وات) YQ-320A Ring Light + سه پایه و آینه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت (30 سانتی متر 30 وات) YQ-320A Ring Light + سه پایه و آینه"، کلیک کنید.