برسی رینگ لایت ایدوبلو Yidoblo Ring Light FE-480 II Yidoblo Ring Light FE-480 II

نقد و برسی تخصصی و مشخصات

برسی رینگ لایت ایدوبلو Yidoblo Ring Light FE-480 II Yidoblo Ring Light FE-480 II

رینگ لایت ایدوبلو Yidoblo Ring Light FE-480 II

Yidoblo Ring Light FE-480 II

رینگ لایت ابزاری کاربردی است که در آتلیه های عکاسی استفاده می شود. البته این ابزارها فقط مخصوص آتلیه های عکاسی نیستند و در محیط های دیگر نیز قابل استفاده هستند. یکی از این رینگ لایت ها که به حلقه درخشان معروف است محصول شرکت Yidoblo به نام FE 480II می باشد که از نوع ریموت کنترل می باشد و محصولی انحصاری محسوب می شود.

در واقع Yidoblo LED FE-480 II یکی از چراغ های مورد علاقه عکاسان استودیویی و سالن های آرایش و پرفروش ترین رینگ لایت ایستاده در ایران است که نسبت به سایرین از کیفیت بالایی برخوردار است و ساخت شرکت آیدابلو چین می باشد. مدل “FE-480 II” از سری محصولات شرکت “Yidoblo” است که قطر آن 45 سانتی متر است و دارای آینه، آداپتور، ریموت کنترل، پایه گوشی می باشد.

رینگ لایت ها امروزه یکی از پرکاربردترین تجهیزات عکاسی پرتره، مدلینگ و تبلیغات هستند. این ساز به دلیل قطر زیاد حلقه (45 سانتی متر) بسیار نرم و سبک است. یکی از مزایای این حلقه ها قابلیت نصب آن بر روی سه پایه نوری است که به همراه این حلقه ارائه می شود. همچنین می توانید با استفاده از پایه هایی که به همراه این لامپ ارائه می شود، گوشی هوشمند خود را روی این چراغ ها نصب کنید.
یک آینه به همراه این چراغ LED ارائه شده است. یک طرف آن یک آینه ساده و طرف دیگر آن یک ذره بین است که برای هنرمندان آرایشگر و افرادی که جلوی دوربین آرایش می کنند مناسب است. از این آینه می توان برای سلفی نیز استفاده کرد.

شاید برایتان جالب باشد که میکاپ آرتیست های حرفه ای می توانند از این چراغ های ال ای دی بدون نور مزاحم استفاده کنند تا آرایش و میکاپ بی نقصی داشته باشند. نکته دیگری که در مورد این نورها قابل توجه است نوری است که در چشم سوژه ایجاد می کند و به آن catch light می گویند. نور رهگیری این حلقه های نوری بسیار ظریف است و جلوه زیبایی بر روی چشم سوژه ایجاد می کند.

رینگ لایت Idablue مدل FE-480 II از برق مستقیم استفاده می کند و توانی معادل 96 وات دارد و 9600 لومن نور را ارائه می دهد. لامپ حلقه ای Yidoblo LED FE-480 II مجهز به دیمر برای تغییر نور است و دمای رنگ 3200 کلوین تا 5500 کلوین را تولید می کند. مدل Yidoblo LED FE-480 II از نسل دوم سری لایت Yidoblo می باشد و به همراه این چراغ آینه، آداپتور، ریموت کنترل و نگهدارنده گوشی در بسته بندی قرار داده شده است.

از این رو با رینگ لایت ارزشمندی از شرکت Yidoblo مواجه هستیم که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. اگر به دنبال یک لامپ حلقه ای باکیفیت هستید که بتواند روشنایی روشن و عملکردی فراتر از انتظار داشته باشد، لامپ حلقه ای شرکت چینی یک گزینه عالی است که نباید به راحتی از کنار آن گذشت.

شایان ذکر است که قیمت آن نسبت به برخی رقبا بهتر است و دارای ویژگی های قابل توجهی مانند کنترل از راه دور است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت ایدوبلو Yidoblo Ring Light FE-480 II Yidoblo Ring Light FE-480 II" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت ایدوبلو Yidoblo Ring Light FE-480 II Yidoblo Ring Light FE-480 II"، کلیک کنید.