برسی رادیو فلاش گودکس Godox X1R-N TTL Flash Trigger Receiver for Nikon

نقد و برسی تخصصی و مشخصات رادیو فلاش گودکس Godox X1R-N TTL Flash Trigger Receiver for Nikon

برسی رادیو فلاش گودکس Godox X1R-N TTL Flash Trigger Receiver for Nikon

گودوکس که توانسته نتایج خوبی را در زمینه ارائه تجهیزات اپتیکال و تصویربرداری ارائه دهد، بار دیگر با انتشار یک فلش رادیویی فوق العاده دیگر توانسته خود را به خوبی به مردم نشان دهد.

می توانید عملکرد فلاش بی سیم خود را با گیرنده ماشه X1R-N TTL از Godox بهبود بخشید. این سیستم 2.4 گیگاهرتزی با دوربین ها و فلاش های نیکون سازگار است. این دوربین از i-TTL برای نوردهی و نورسنجی خودکار پشتیبانی می‌کند و برای عکاسانی که به عملکرد سریع نیاز دارند، گزینه خوبی است.

این فلاش دارای برد 8.3 متر است که می تواند به خوبی در فضای باز استفاده شود و می توان آن را روی یکی از 32 کانال تنظیم کرد تا تداخل با سایر سیستم های مجاور را محدود کند. یکی دیگر از مزایای بزرگ این محصول امکان کنترل همزمان پنج گروه یا تنظیم نسبت حالت فلاش برای سه گروه با قدرت متفاوت از گروه دیگر است.

کاربران از طریق صفحه نمایش LCD که از نور پس زمینه برای ارائه اطلاعات در شرایط کم نور استفاده می کند و در پشت گیرنده قرار دارد، به تنظیمات بسیاری مانند تاخیر همگام سازی و حالت های ماشه دسترسی خواهند داشت. همچنین از طریق سازگاری i-TTL، گیرنده از High Speed ​​Sync، جبران فلاش و قفل نمایشگر و سایر تنظیمات پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، کاربران می توانند به راحتی فلاش خود را بر روی کفش داغ نصب کنند یا می توانید از طریق ترمینال همگام 2.5 میلی متری به دوربین یا استودیو بارق متصل شوید. این گیرنده همچنین با دو باتری AA کار می کند و دارای یک پورت micro USB برای به روز رسانی سیستم عامل است.

فلاش رادیویی GODOX X1R-N TTL دارای حالت های کنترلی MANUAL، i-TTL، TTL می باشد و سرعت همگام سازی این محصول 1/8000 ثانیه می باشد. این محصول از پایین و از طریق یک پایه از نوع COLD FOOT نصب می شود و از بالا از طریق یک HOT SHEE به دوربین متصل خواهد شد.

فلاش رادیویی X1R-N تقریباً 80 گرم وزن دارد و ابعاد آن 1.9 x 2.6 x 2.8 اینچ است. همچنین وزن بسته بندی این محصول تقریباً 2.4 گرم و ابعاد آن 2.3 x 4.4 x 4.4 اینچ برآورد شده است. از جمله لوازم جانبی فلاش رادیویی GODOX X1R-N می توان به GODOX X1 اشاره کرد. این رادیو فلش با سیستم های مختلفی سازگار است که برخی از آنها عبارتند از:

  • گودوکس AD1200Pro
  • Godox Ving V860IIN
  • Godox Witstro AD200
  • Godox Witstro AD200PRO
  • Godox Witstro AD400Pro
  • گودوکس X1

افرادی که تجربه زیادی در زمینه استفاده از تجهیزات جانبی در زمینه عکاسی دارند می دانند که محصولات گودکس همیشه با کیفیت و ساخت محکمی هستند و می توان به آنها اعتماد کرد. استفاده و راه اندازی این محصول بسیار آسان است و سیستم درایو و گیرنده به خوبی کار می کند. Godex گزینه بسیار خوبی برای کسانی است که به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی خود هستند.

همانطور که گفته شد، فلاش رادیویی Goodex X1R-N TTL با فلاش های کنار دوربین فوق العاده خوب کار می کند و می توانید آن را روی حالت دستی تنظیم کنید. با توجه به اینکه تعداد کاربرانی که بخواهند همزمان از TTL و فلاش جانبی دوربین استفاده کنند کم است، نمی توان عدم وجود حالت TTL را در این محصول آنقدر مهم دانست.

در نهایت باید گفت که این رادیو فلش گودکس با فلاش های متنوع کار می کند و عملکرد عالی خود را بر روی محصولات خاصی مانند SB800 و SB900 نشان می دهد. یکی از نکات مهمی که قبل از خرید باید به آن توجه کنید این است که با برخی از چراغ های سرعت باید این فلاش رادیویی را به صورت دستی تنظیم کنید و همیشه فلاش را ریست کنید. این می تواند از نظر سرعت بخشیدن به کار، به خصوص در پروژه های بزرگ، کمی آزاردهنده باشد. نمونه ای از این عناصر را می توان در هنگام استفاده از این محصول در Speedlite SB600 مشاهده کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رادیو فلاش گودکس Godox X1R-N TTL Flash Trigger Receiver for Nikon" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رادیو فلاش گودکس Godox X1R-N TTL Flash Trigger Receiver for Nikon"، کلیک کنید.