برسی رادیو تریگر گودکس Godox Camera Flash Trigger CT-16

نقد و برسی تخصصی و مشخصات رادیو تریگر گودکس Godox Camera Flash Trigger CT-16

برسی رادیو تریگر گودکس Godox Camera Flash Trigger CT-16

ماشه رادیویی Goodex CT-16 از یک قسمت گیرنده و یک قسمت فرستنده تشکیل شده است و قسمت گیرنده را می توان از طریق کابل همگام سازی بر روی انواع فلاش های استودیویی نصب کرد. علاوه بر این قسمت گیرنده این کیت ماشه دارای فلاش کفش است که اتصال آن را به فلاش های خارجی آسان می کند.

همچنین برای افزایش کارایی این ماشه برای فلاش های اکسترنال، قسمت نگهدارنده چتر به بدنه گیرنده اضافه شده است که نیاز به نگهدارنده چتر را برای کاربران این فلاش ها بی نیاز کرده است!

قسمت پایین رسیور برای نصب بر روی انواع کفش های استاندارد طراحی شده است و همچنین به دلیل وجود قطعه ای قابل نصب بر روی سه پایه های استاندارد مختلف در زیر این قسمت، کاربر به سه پایه های سبک محدود نمی شود و می تواند از آن نیز استفاده کند. سه پایه معمولی برای دوربین برای نصب فلاش و چتر.

سرعت همگام سازی این ماشه تا 1/250 ثانیه و برد آن تا 30 متر در فضای باز و تا 20 متر در داخل خانه خواهد بود. قسمت فرستنده دارای باتری داخلی است و قسمت فرستنده نیز از دو باتری قلمی یا نیم سایز برای تغذیه استفاده می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رادیو تریگر گودکس Godox Camera Flash Trigger CT-16" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رادیو تریگر گودکس Godox Camera Flash Trigger CT-16"، کلیک کنید.