برسی خیمه نور گودکس Godox LSD-60 Box Light Tent 60cm

نقد و برسی تخصصی و مشخصات

برسی خیمه نور گودکس Godox LSD-60 Box Light Tent 60cm

خیمه نور گودکس Godox LSD-60 Box Light Tent 60cm

عکاسی کارگاهی یا آتلیه ای شاخه ای از عکاسی است که از ابزار و تجهیزات مدرن استفاده می کند. تفاوت اصلی این نوع عکاسی با عکاسی خبری یا مستند در این است که عکاس در حین عکاسی می تواند بررسی های کافی روی سوژه انجام دهد و کنترل کافی بر روی سوژه داشته باشد. به طور کلی می توان گفت تمامی شرایط در عکاسی آتلیه ای تحت کنترل عکاس است.

یکی از تجهیزات نورپردازی مهم در عکاسی استودیویی، فلاش ها و منابع نور پیوسته یا نورهای ویدئویی هستند. فلاش ها و نورهای ویدئویی انواع و اندازه های مختلفی دارند که عکاسان معمولا از چندین منبع نور برای عکاسی در استودیو استفاده می کنند و تجهیزات مورد استفاده بسته به نوع سوژه عکاسی متفاوت است. به عنوان مثال تجهیزات نورپردازی برای عکاسی از دوچرخه کاملاً با تجهیزات نورپردازی برای عکاسی از ساعت مچی متفاوت است و عکاسان از تجهیزات ویژه برای عکاسی ماکرو یا اشیاء و محصولات نسبتاً کوچک استفاده می کنند. یکی از این امکانات یک خیمه نور خوب.

چادر نور وسیله ای است که به عکاس اجازه می دهد تا نور یکنواختی را با نور ویدئویی برای عکاسی از سوژه های نسبتا کوچک تولید کند. همه عکس‌های محصول فروشگاه آنلاین در پس‌زمینه سفید به اشتراک گذاشته شده است. از آنها به این شکل عکس گرفته می شود.

استفاده از چادر نور برای پخش نور از همه جهات و نرم کردن نور تابشی بسیار مفید است. در گذشته عکاسان از کاغذ یا پارچه برای این کار استفاده می کردند. اما امروزه شرکت های مختلف با تولید انواع چادرهای سبک وزن این ابزار را به صورت موثرتری در اختیار آنها قرار داده اند.

چادر نور در بسیاری از موارد از جمله عکاسی از سطوح براق مانند جواهرات، اجسام با سطوح بافت دار و لوازم جانبی کوچک در عکاسی تبلیغاتی فروشگاه های اینترنتی و همچنین عکاسی ماکرو مانند عکاسی از حشرات استفاده می شود.

چادر سبک در دو نوع تولید می شود. نوع اول خیمه شب بازی هایی هستند که از بیرون روشن می شوند و از چند طرف با نورهای ویدئویی روشن می شوند. و نوع دوم دارای چراغ بوده و منبع نور داخل آن قرار می گیرد. محصولی که در تصویر مشاهده می کنید نوع دوم چادر سبک تولید شده توسط برند چینی گودکس می باشد.

چادر لایت باکس LSD-60 Godox 60cm به گونه ای طراحی شده است که نور روشن و ملایمی را برای عکاسی از محصولات شما ایجاد می کند. در نتیجه این نوع نورپردازی، تصاویر به دست آمده بهتر به نظر می رسند و نیازی نیست ساعت ها وقت صرف ویرایش تصاویر کنید. چادر سبک وزن LSD-60 به گونه ای طراحی شده است که بسیار کاربرپسند و آسان برای جمع آوری و آماده استفاده است و همچنین به راحتی از هم جدا می شود.

این سری از چادرهای سبک گودکس در مدل های 80، 60 و 40 سانتی متری تولید می شود که از هر نظر کاملاً یکسان هستند، فقط سایز آن متفاوت است. محصول جلویی مدل 60 سانتی‌متری این سری است که می‌توان از آن برای عکاسی با DSLR، تلفن همراه یا دوربین‌های کامپکت استفاده کرد.

این چادر نوری با دو صفحه نمایش از چراغ های LED با دمای رنگ 5500 کلوین و توان 40 وات و 11000 لومن به شما امکان تنظیم روشنایی آن را از طریق کنترلر موجود در منبع تغذیه می دهد. برای این منظور دو اهرم چرخان برای تنظیم شدت انتشار نور دارید.

از طرفی این چادر نورانی با قرار دادن سوراخ هایی برای لنز دوربین عکاسی از زوایای بالا و کناری و همچنین نمای جلو را ممکن می سازد. رنگ داخلی نقره ای برای پخش کارآمد نور از دیگر ویژگی های این محصول است. به علاوه این چادر سبک با داشتن کیف حمل و وزن 2 کیلوگرمی به راحتی قابل حمل بوده و می توان از آن برای عکاسی در سفر و طبیعت استفاده کرد. پارچه های زمینه (سیاه و سفید)، 12 میله مونتاژ فلزی، 8 بست زاویه، 2 عدد نگهدارنده LED، پخش کننده نور سفید داخلی، سیم برق با آداپتور و کیف حمل محتویات جعبه است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی خیمه نور گودکس Godox LSD-60 Box Light Tent 60cm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی خیمه نور گودکس Godox LSD-60 Box Light Tent 60cm"، کلیک کنید.