برسی اکتاباکس گودکس Godox SB-UE120 Octa-Softbox with Bowens Mount 120cmGodox SB-UE120 Octa-Softbox with Bowens Mount 120cm

نقد و برسی تخصصی و مشخصات  اکتاباکس گودکس Godox SB-UE120 Octa-Softbox with Bowens Mount 120cm

برسی اکتاباکس گودکس Godox SB-UE120 Octa-Softbox with Bowens Mount 120cmGodox SB-UE120 Octa-Softbox with Bowens Mount 120cm

دغدغه همه ما قبل از خرید تجهیزات عکاسی کیفیت آن است به خصوص دستگاهی مانند Octabox; اما Godox SB-UE120 Octa-Softbox with Bowens Mount 120cm یکی از پیشرفته ترین مدل هایی است که کیفیت آن توسط مربیان آکادمی سایت ما تایید شده است.

بررسی Octabox Goodex Godox SB-UE120 Octa-Softbox با پایه Bowens 120 سانتی متری

یکی از بزرگترین دغدغه های ما عکاسان، تهیه دوربین و تجهیزات باکیفیت است، زیرا می دانیم که تاثیر بسزایی در کیفیت کار ما دارد.

به همین دلیل شاید بارها نام گودکس را در بین برندهای معروف و مختلف شنیده باشیم و حتی یکی از آنها را در بین تجهیزات خود داشته باشیم.

این برند که در اواخر قرن بیستم در شهر شنژن چین تاسیس شد، سال هاست که تلاش می کند با کیفیت ترین تجهیزات عکاسی را به بازار عرضه کند و به همین دلیل در اقصی نقاط جهان شعبه دارد.

یکی از تجهیزات تولید شده توسط این برند محصول فوق می باشد که طبق بررسی های انجام شده دارای کیفیت بالایی برای نورپردازی ابعاد و ابعاد مختلف جسم می باشد.

ظاهر Octabox Goodex Godox SB-UE120 Octa-Softbox با پایه Bowens 120 سانتی متری

اگر اکتاباکس و سافت باکس را از نظر کارایی در یک دسته قرار دهیم، باید بدانیم که ظاهر این دو با یکدیگر متفاوت است.

جعبه های هشت گانه مانند چتر هستند یعنی از نظر هندسی هشت ضلعی هستند و با وجود جعبه های نرم شکل نهایی آنها گرد است.

بدنه اصلی Octabox از پارچه دو طرفه ساخته شده است که قسمت داخلی آن عملکرد آینه یا آلومینیومی دارد. اما قسمت بالایی آن معمولا مشکی است و قابلیت حفظ نور را در قسمت داخلی خود دارد.

کاربرد

اگر می‌خواهیم یک عکاس موفق و به اصطلاح عکاس هنرمند باشیم، باید نور را کاملاً کنترل و متمرکز کنیم.

کنترل نور باعث می شود که شما بر سایه کنترل داشته باشید و در نهایت یک اثر منحصر به فرد ایجاد کنید. اما نورافکن ها و منابع نوری به تنهایی نمی توانند بهترین نور ممکن را روی سوژه بتابانند.

در همین حال، Octabox به کمک ما می آید، این محصول می تواند با نرم کردن نور تأثیر مثبتی بر اثر نهایی بگذارد.

تفاوت نور مطلق ساطع شده توسط پروژکتورها روی سوژه، به خصوص در عکس های پرتره، سایه های خشک و خشن با لبه های تیز ایجاد می کند. اما Octabox می تواند سختی نور مستقیم را کاهش دهد.

مزایا و معایب

از مزایای محصول فوق می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زنبورهای عسل در این محصول موجود هستند.
  • نور پراکنده را متمرکز می کند.
  • قطر آن به صد و بیست سانتی متر می رسد، یعنی می تواند شامل اجسام بزرگتر نیز باشد.
  • قابل حمل بودن این محصول امکان جمع آوری و حمل آن را آسان می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی اکتاباکس گودکس Godox SB-UE120 Octa-Softbox with Bowens Mount 120cmGodox SB-UE120 Octa-Softbox with Bowens Mount 120cm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی اکتاباکس گودکس Godox SB-UE120 Octa-Softbox with Bowens Mount 120cmGodox SB-UE120 Octa-Softbox with Bowens Mount 120cm"، کلیک کنید.