بررسی کیت کامل حرفه ای فلاش Hensel Expert D 500 Kit

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات کیت کامل حرفه ای فلاش Hensel Expert D 500 Kit

بررسی کیت کامل حرفه ای فلاش Hensel Expert D 500 Kit

فلاش آتلیه ای Hensel Expert D 500 Monolight یکی از قدرتمندترین فلاش های استودیویی برای عکاسی صنعتی پرتره و تبلیغاتی است. بسیاری از عکاسان ترجیح می دهند با استفاده از مجموعه کامل این فلاش آتلیه ای استودیوی سیار خود را در هر کجا که می خواهند راه اندازی کنند. این فلاش های رادیویی را می توان بدون نیاز به سایر لوازم جانبی فقط با استفاده از ماشه موجود با هم هماهنگ کرد. این کیت شامل 1 کاسه بازتابنده استاندارد 7 اینچی 1 عدد زنبور عسل 7 اینچی و 2 عدد سافت باکس 100×80 با زنبورهای پارچه ای است که می توانید از آنها برای ایجاد افکت های نوری مختلف استفاده کنید.

این کیت شامل سه فلاش استودیویی Hensel Expert D 500 Monolight با پایه فلاش می باشد که برای اکثر پروژه های نوردهی مانند عکاسی پرتره و عکاسی گروهی و همچنین اکثر عکاسی های تبلیغاتی مناسب است. برای محافظت از فلاش ها و محافظت از آن ها در برابر ضربه تمامی پایه های این کیت فلاش گازی است که از افتادن ناگهانی فلاش ها جلوگیری می کند. در کنار کیت فلاش استودیویی Hensel Expert D 500 Monolight یک ماشه رادیویی چهار کاناله به نام Strobe Wizard Plus وجود دارد که مخصوص فلاش های هنسل است و می تواند از راه دور همه این فلاش ها را به صورت جداگانه یا جمعی و از طریق رادیو WiFi کنترل کند.

با داشتن قابلیت FreeMask در این فلاش ها به همراه فرستنده و گیرنده همراه این کیت می توانید به راحتی از آنها برای عکاسی از سوژه هایی با پس زمینه سفید و جداسازی سوژه از پس زمینه استفاده کنید. علاوه بر این سه لامپ مدل سازی سوزنی شکل 300 ژول نیز به همراه کیت ارائه شده است که می توان از آنها به عنوان لامپ پیوسته نیز استفاده کرد. کل این مجموعه در یک کیف چرخ دار قرار می گیرد که می توانید فلاش را به راحتی حمل کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیت کامل حرفه ای فلاش Hensel Expert D 500 Kit" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیت کامل حرفه ای فلاش Hensel Expert D 500 Kit"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه