بررسی چتر دریم لایت Dream Light Umbrella 140 cm/White

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات چتر دریم لایت Dream Light Umbrella 140 cm/White

بررسی چتر دریم لایت Dream Light Umbrella 140 cm/White

چتر دریم لایت یکی از تجهیزات کنترل نور است. نور ساطع شده از چترها نرم، شفاف، کم کنتراست، یکنواخت و نرم است. استفاده از چتر آسان است و می توان از آن در تمام زمینه های عکاسی استفاده کرد. چترها در دو نوع شفاف و بازتابنده ساخته می شوند.

سه نوع چتر بازتابنده وجود دارد: سفید، نقره ای و طلایی. چترهای سفید نسبت به چترهای نقره ای انعکاس بسیار طبیعی و نرم تری از نور ایجاد می کنند و برای گرمتر کردن رنگ نور از چترهای طلایی استفاده می شود.

چترهای Dream Light به راحتی باز می شوند و آماده استفاده هستند و جمع و جور بودن آنها در حالت بسته باعث شده است که این سری چترهای Dream Light گزینه ای بسیار مناسب برای همه عکاسان مخصوصاً عکاسانی که بیشتر اوقات در حال حرکت هستند یا در حال عکاسی هستند. چترهای Dream Light را می توان بر روی انواع فلاش های فضای باز و فلاش استودیویی نصب کرد.

برای افزایش عمر مفید چتر برای جابجایی و استفاده طولانی مدت، چتر Dream Light دارای قاب سبک وزن بسیار قوی است. پوشش دولایه مورد استفاده در ساخت چترهای انعکاسی ترکیبی از پارچه مشکی ضخیم درجه یک برای لایه بیرونی و پارچه سفید مرغوب یا روکش نقره ای یا طلایی انعکاسی ممتاز داخل چتر است.

چترهای Dream Light بسته به سایز دارای دو طرح مختلف می باشند. چترهای کوچک و متوسط ​​شرکت دریم لایت (تا 90 سانتی متر) دارای طرح استاندارد 8 تکه و دارای فرم هشت ضلعی می باشد. اما چترهای سایز بزرگ (بزرگتر از 90 سانتی متر) طراحی سهمی 16 تکه دارند. استفاده از شکل سهموی در طراحی این سری چتر توسط شرکت دریم لایت، شکل کلی این چترها را به شکل دایره نزدیکتر کرده است که در مقایسه با نور ساطع شده از چترهای معمولی، نور طبیعی بیشتری ایجاد می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی چتر دریم لایت Dream Light Umbrella 140 cm/White" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی چتر دریم لایت Dream Light Umbrella 140 cm/White"، کلیک کنید.