بررسی چتر انعکاسی دریم لایت Dream Light Umbrella 140 cm/silver

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات چتر انعکاسی دریم لایت Dream Light Umbrella 140 cm/silver

بررسی چتر انعکاسی دریم لایت Dream Light Umbrella 140 cm/silver

چتر دریم لایت یکی از تجهیزات کنترل نور است. نور ساطع شده از چترها نرم، شفاف، کم کنتراست، یکنواخت و نرم است. استفاده از چتر آسان است و می توان از آن در تمام زمینه های عکاسی استفاده کرد. چترها در دو نوع شفاف و بازتابنده ساخته می شوند.

سه نوع چتر بازتابنده وجود دارد: سفید، نقره ای و طلایی. چترهای سفید نسبت به چترهای نقره ای انعکاس بسیار طبیعی و نرم تری از نور ایجاد می کنند و برای گرمتر کردن رنگ نور از چترهای طلایی استفاده می شود.

چترهای Dream Light به راحتی باز می شوند و آماده استفاده هستند و جمع و جور بودن آنها در حالت بسته باعث شده است که این سری چترهای Dream Light گزینه ای بسیار مناسب برای همه عکاسان مخصوصاً عکاسانی که بیشتر اوقات در حال حرکت هستند یا در حال عکاسی هستند. چترهای Dream Light را می توان بر روی انواع فلاش های فضای باز و فلاش استودیویی نصب کرد.

برای افزایش طول عمر چتر در هنگام جابجایی و استفاده طولانی مدت، چتر دریم لایت دارای قاب نوری بسیار قوی می باشد. پوشش دولایه ای که در ساخت چترهای انعکاسی استفاده می شود، ترکیبی از پارچه مشکی یکدست و درجه یک برای لایه بیرونی و پارچه سفید مرغوب یا با روکش نقره ای یا طلایی ممتاز داخل چتر است.

چترهای Dream Light بسته به سایز دو طرح متفاوت دارند. چترهای کوچک و متوسط ​​شرکت دریم لایت (تا 90 سانتی متر) دارای طرح استاندارد 8 تکه و هشت ضلعی هستند. اما چترهای سایز بزرگ (بزرگتر از 90 سانتی متر) طراحی سهمی 16 تکه دارند. استفاده از شکل سهموی در طراحی این سری چتر توسط شرکت Dream Light باعث شده است که شکل کلی این چترها به شکل دایره نزدیک شود که در مقایسه با نور ساطع شده از چترهای معمولی نور طبیعی بیشتری ایجاد می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی چتر انعکاسی دریم لایت Dream Light Umbrella 140 cm/silver" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی چتر انعکاسی دریم لایت Dream Light Umbrella 140 cm/silver"، کلیک کنید.