بررسی پنل ال ای دی YC Onion Toast LED RGB Panel

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات پنل ال ای دی YC Onion Toast LED RGB Panel

بررسی پنل ال ای دی YC Onion Toast LED RGB Panel

پنل LED مدل نان تست پیاز YC

پنل های ال ای دی دستگاه های نورپردازی حرفه ای محسوب می شوند که می توانند طیف وسیعی از نورهای مختلف را ارائه دهند.

در ادامه پنل تست ال ای دی (نان تست) شرکت YC Anion را ببینید که با انتخاب این نام های جذاب و البته کیفیت محصولاتش به راحتی جای خود را در ذهن و کار شما پیدا می کند.

مشخصات فیزیکی

در بالای این پنل LED ها و در پشت دکمه های کنترل (HSI، CTR و منو)، ال سی دی، محفظه باتری و … قرار دارند. انجام تنظیمات مورد نظر نیز از طریق پیچ کشویی روی بدنه کناری پنل انجام می شود.

جنس بدنه مشکی این پنل از فلز آلومینیوم ساخته شده است تا در طول زمان دوام و استحکام لازم را داشته باشد. وزن کل این محصول 3.2 کیلوگرم و ابعاد آن در حالت بسته 125*360*400 میلی متر می باشد. همین عملکرد تا زدن تیغه های پنل به شما این امکان را می دهد که به راحتی آن را در یک کوله پشتی مخصوص یا نوع دیگری از کیف قرار دهید.

خواص نوری

این پنل می تواند از 360 رنگ مختلف پشتیبانی کند و دمای آنها را از 2800 به 10000 درجه کلوین افزایش و کاهش دهد. خروجی نور پنل تست 60 وات است و می توانید با استفاده از این پره ها تمام نور را روی یک جسم متمرکز کنید یا از نور منتشر شده آن به عنوان نور اصلی برای کار خود استفاده کنید. ظرفیت نور این ال ای دی 36360 لوکس می باشد.

شما می توانید علاوه بر تامین نور اصلی کار خود از جلوه های ویژه موجود در این لامپ بهره ببرید. برخی از این اثرات عبارتند از:

  • رعد و برق و رعد و برق
  • آتش
  • برف
  • یک آژیر
  • چراغ پلیس

منبع برق

شما دو راه اصلی برای تامین انرژی لازم برای این نور دارید:

1- اتصال چراغ به آداپتورهای برق

2- استفاده از باتری های NP-F با شماره های 750، 770 یا 970

استفاده بی سیم از این چراغ مزیتی است که امکان استفاده از این پنل را بدون کابل فراهم می کند. از دیگر مزایای این پنل امکان کنترل با استفاده از گوشی های اندروید و iOS می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پنل ال ای دی YC Onion Toast LED RGB Panel" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پنل ال ای دی YC Onion Toast LED RGB Panel"، کلیک کنید.