بررسی ویدئو لایت گودکس Godox SZ150R Zoom RGB LED Video Light

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات ویدئو لایت گودکس Godox SZ150R Zoom RGB LED Video Light

بررسی ویدئو لایت گودکس Godox SZ150R Zoom RGB LED Video Light

بررسی نور ویدیویی LED با زوم RGB Godox SZ150R

چراغ های ویدئویی LED یکی از محبوب ترین چراغ های ثابت برای عکاسی و فیلمبرداری هستند. این چراغ ها بسیار انعطاف پذیر، قدرتمند و قابل حمل هستند. گودکس SZ150R Zoom RGB LED Video Light نمونه ای از چراغ های ویدئویی LED است که برای تولید فیلم و عکاسی طراحی شده است و گزینه خوبی برای افرادی است که محتوا تولید می کنند.

Godox SZ150R Zoom RGB LED Video Light مشخصات و ویژگی ها

چراغ تصویری LED گودکس دارای سه چراغ رنگی قرمز، سبز و آبی است و قابلیت زوم دستی از 20 درجه تا 65 درجه را با توجه به موقعیت و سوژه در اختیار شما قرار می دهد. این چراغ تصویری LED قابل حمل بوده و داخل جعبه آن کیفی برای حمل دستگاه وجود دارد. دمای رنگ در این نور ویدئویی LED گودکس از 2800 تا 6500 کلوین قابل تغییر است و با تنظیم شاخص رنگ CRI/TLCI می توانید از پیشرفته ترین رنگ ها برای عکاسی و فیلم برداری استفاده کنید. همچنین امکان تغییر نور بین صفر تا صد در این دستگاه وجود دارد و تمامی این موارد به کمک ریموت کنترل بی سیم امکان پذیر است. برای حفظ تعادل دستگاه یک پایه در جعبه وجود دارد که با پیچ ثابت می شود.

سایر ویژگی های قابل توجه دوربین Godox SZ150R Zoom RGB LED Video Light به شرح زیر است:

کلید زوم

ال ای دی گودوکس SZ150R برای جابجایی نور و بزرگنمایی روی بدنه خود کلیدی دارد که با توجه به موضوع و موقعیت می توانید عرض آن را از 20 درجه تا 65 درجه تنظیم کنید.

RGB با کنترل HSI

نور ویدئویی Godex SZ150R دارای حداکثر کنترل تنظیم رنگ و دارای حالت RGB (قرمز، سبز، آبی) با قابلیت کنترل رنگ و شدت نور قرمز و سبز است و به کاربر امکان دسترسی به 36000 رنگ قابل تنظیم را می دهد.

تغییر دمای رنگ

یکی دیگر از ویژگی های ویدیو گودکس SZ150R حالت CCT است. با استفاده از این تابع می توانید دمای رنگ را از 2800 به 6500 کلوین تغییر دهید. شاخص رنگ CRI این نور ویدئویی گودکس بیش از 96.97 درصد است و نورهای محیطی مورد نیاز شما برای موقعیت های مختلف را به طور کامل تامین می کند.

افکت های مختلف FX

نور ویدئویی Godex SZ150R طیف گسترده ای از سناریوهای نورپردازی را پوشش می دهد و دارای سیزده افکت نورپردازی سینمایی از پیش تعیین شده مانند: نورپردازی ماشین پلیس، آمبولانس، آتش بازی، تلویزیون، شمع، فلاش، فلاش، SOS و غیره است. است

کنترل آسان

4 روش کنترل اضافی برای کنترل دستگاه وجود دارد که به شما امکان می دهد نورها را در سناریوهای مختلف تنظیم و کنترل کنید. یک ریموت کنترل نیز وجود دارد که با آن می توانید دستگاه را از فاصله 50 متری تنظیم و کنترل کنید.

قابل ارتقا به صورت رایگان

پورت USB SZ150R امکان ارتقاء نور ویدئو را با استفاده از سیستم عامل فراهم می کند و نور ویدئویی Godex شما در هر زمان و هر مکان با آخرین فناوری نورپردازی به روز می شود.

حالت بی صدا در دستگاه ویدیویی Godex

برای فوکوس بیشتر، می‌توانید حالت بی‌صدا SZ150 را فعال کنید و بدون هیچ گونه مزاحمت صدا یا نویز بیشتر روی محتوا تمرکز کنید.

بسته محتوای ویدیویی Godox SZ150R RGB

  • پوشش لامپ
  • کابل فلزی
  • سیم برق
  • آداپتور برق
  • کنترل بی سیم
  • پایه ثابت
  • کیف حمل

مزایای چراغ ویدیویی LED Godox SZ150R Zoom RGB

  • تنظیم سریع دمای رنگ و شدت نور
  • حالت LED دو رنگ، نورهای رنگارنگ و افکت های مختلف
  • تامین نور قوی
  • فن خنک کننده دستگاه
  • دکمه زوم از 20 درجه تا 65 درجه
  • حالت بی صدا برای جلوگیری از تداخل نویز
  • کنترل بی سیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ویدئو لایت گودکس Godox SZ150R Zoom RGB LED Video Light" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ویدئو لایت گودکس Godox SZ150R Zoom RGB LED Video Light"، کلیک کنید.