بررسی نور رومیزی RGB گودکس Godox CL10 LED Webcasting Ambient Light

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات نور رومیزی RGB گودکس Godox CL10 LED Webcasting Ambient Light

بررسی نور رومیزی RGB گودکس Godox CL10 LED Webcasting Ambient Light

چراغ رومیزی Godex CLD10 RGB با ویژگی‌های خارق‌العاده و کنترل از راه دور خود، به طور هوشمند برای پخش وب طراحی شده است و باعث می‌شود نورهای رنگی مختلف به محیط شما سریع و آسان اضافه شود. این لامپ ارزان و سبک با 39 افکت نور برای عکاسان و تولیدکنندگان محتوای ویدیویی بسیار کاربردی است.

معرفی ویژگی های اصلی چراغ رومیزی LED Webcasting Ambient Light CLD10

گودکس CLD10 یک لامپ مبتنی بر LED است که با بدنه جمع و جور و وزن سبک خود فضایی مناسب برای پخش اینترنتی، تماس تصویری، تولید محتوا و … ایجاد می کند. برای شما این محصول با 36000 نور که طیف مرئی را در بر می گیرد، کنترل کامل بر روی انواع رنگ ها را فراهم می کند و علاوه بر آن طیف گسترده ای از جلوه های نوری از جمله فلاش، لیزر، آتش بازی، ماشین پلیس و غیره را ارائه می دهد.

اگرچه از چراغ رومیزی Godex CLD10 می توان برای نورپردازی عکاسی نیز استفاده کرد، اما می توان گفت که تاکید اصلی در تولید و تحویل این محصول بر روی عکاسی، با سیستم خنک کننده بی صدا است. یکی از نقاط ضعف لامپ گودکس CLD10 عدم استفاده از باتری داخلی و استفاده از برق مستقیم است. این محصول که دارای پورت USB Type-C می باشد با کابل 2 متری به پریز برق، لپ تاپ و سایر منابع متصل می شود.

بنابراین گزینه ای برای کاهش گره خوردن کابل های شارژ یا امکان استفاده از آن در فاصله بیش از 2 متر وجود ندارد. اما اگر قصد دارید از این محصول در فضای باز استفاده کنید، می توانید از پاوربانک به عنوان منبع تغذیه استفاده کنید.

امکان کنترل از راه دور

تجهیزات کنترلی چراغ رومیزی LED CLD10 چندان پیشرفته نبوده و به دکمه روشن/خاموش کاهش یافته است. در واقع ویژگی اصلی این محصول تنظیمات ریموت کنترل آن است که از طریق ریموت بی سیم به لامپ متصل می شود.

دکمه های ردیف بالای ریموت کنترل این محصول برای روشن و خاموش کردن لامپ است. درست در زیر این دکمه ها گزینه هایی برای رنگ های نور اصلی قرمز، سبز، سفید و آبی برچسب گذاری شده است. همچنین تعداد زیادی دکمه بدون علامت در کنار آنها برای رنگ های مختلف دیگر وجود دارد. دو دکمه زیر این ردیف به شما امکان می دهد سطح رنگ (Hue) و اشباع (Saturation) را افزایش یا کاهش دهید.

در نهایت ردیف پایین ریموت LED Godex CLD10 مخصوص انتخاب افکت های نوری ویژه و کنترل تنظیمات آنها می باشد. با استفاده از اپلیکیشن رایگان این محصول می توانید عملکردهای آن را از طریق گوشی هوشمند خود نیز کنترل کنید.

عملکرد و ساخت LED Godex CLD 10

اگرچه CLD10 تنها 270 گرم وزن دارد، اما کاملاً متناسب و به خوبی طراحی و ساخته شده است. لامپ ال ای دی مرکزی با قطر 7.6 اینچ این محصول زاویه تابش 120 درجه را به شما ارائه می دهد و دارای تنظیمات شیب و چرخش است.

قابلیت اتصال مستقیم این دستگاه به زمین یا میز، استفاده از آن را بسیار آسان می کند. چراغ رومیزی RGB Godex CLD10 در حداکثر روشنایی حدود 10 وات برق مصرف می کند که بسیار مقرون به صرفه است. بالاترین میزان نور این محصول 1100 LUX در رنگ سبز است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی نور رومیزی RGB گودکس Godox CL10 LED Webcasting Ambient Light" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی نور رومیزی RGB گودکس Godox CL10 LED Webcasting Ambient Light"، کلیک کنید.