بررسی نور ال‌ای‌دی گودکس Godox WL4B Waterproof LED Light

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات نور ال‌ای‌دی گودکس Godox WL4B Waterproof LED Light

بررسی نور ال‌ای‌دی گودکس Godox WL4B Waterproof LED Light

بررسی لامپ LED ضد آب Godox WL4B

چراغ LED ضد آب Godex WL4B یک چراغ جیبی مناسب برای عکاسی ماکرو، عکاسی محصول، عکاسی پرتره، فیلمبرداری، برنامه زنده، میکروفیلم و عکاسی زیر آب است.

جعبه گشایی لامپ LED ضد آب Godox WL4B

در جعبه محصول به همراه لامپ LED ضد آب Godox WL4B تجهیزات زیر موجود است:

  • کابل نوع C
  • دیفیوزر سیلیکونی
  • پایه کفش برای نصب
  • کیسه

مشخصات فنی لامپ LED ضد آب گودوکس WL4B

لامپ LED ضد آب Godox WL4B دارای ابعاد 45×45×45 میلی متر و وزن 116 گرم می باشد. این لامپ LED دارای یک پخش کننده سیلیکونی نصب شده است که وظیفه آن پخش و نرم کردن نور است. (در این مقاله دیفیوزر در عکاسی چیست؟ مفصل صحبت کردیم)

کنترل بی سیم

لامپ ال ای دی گودوکس WL4B به صورت دستی و یا از طریق بلوتوث و با نصب اپلیکیشن Godox Light بر روی گوشی موبایل کنترل می شود. با این برنامه امکان تنظیم روشنایی نور در سه سطح کم، متوسط ​​و زیاد وجود دارد. همچنین تنظیمات جلوه های ویژه از طریق این برنامه در دسترس است.

گزینه نصب مغناطیسی + پایه کفش

در سه طرف این لامپ مکعبی امکان اتصال جاکفشی وجود دارد. شما می توانید این چراغ را در زوایای مختلف به دوربین، تلفن همراه، سه پایه دوربین پهباد و تمامی لوازم جانبی مربوط به این پایه کفش متصل کنید. علاوه بر این لامپ ال ای دی گودکس دارای آهنربا تعبیه شده است و می توانید برای تنظیم نور آن را روی سطوح فلزی بچسبانید و نور را در جهت های دلخواه تنظیم کنید.

منبع برق

لامپ LED گودکس WL4B دارای باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت است. این باتری در صورت روشن بودن کامل 80 دقیقه، در صورت متوسط ​​بودن 120 دقیقه و اگر نور کم باشد 330 دقیقه دوام می آورد. علاوه بر این، یک پورت Type-c بر روی دستگاه برای اتصال به برق برای شارژ وجود دارد که شارژ کامل آن حدود یک ساعت و چهل دقیقه طول می کشد.

مقاومت در برابر آب IPX8

چراغ ال ای دی گودکس WL4B یک چراغ ضد آب بوده و زیر آب تا عمق 30 متری به مدت نیم ساعت قابل استفاده است، بنابراین هیچ نگرانی بابت استفاده از این چراغ در هوای بد وجود ندارد.

دمای رنگ

دمای رنگ 5600 کلوین، شاخص های رنگی CRI و 97 TCLI و زاویه تابش 55 درجه از دیگر ویژگی های لامپ LED گودکس WL4B است که آن را به یک نور ایده آل برای نورپردازی تبدیل می کند. رتبه بندی شاخص های 97 CRI و 97 TCLI نشان می دهد. نمایش رنگی درست و دقیق است.

جلوه های ویژه

این چراغ از 13 جلوه ویژه از جمله فلاش، لامپ شکسته، تلویزیون و غیره پشتیبانی می کند.

ویژگی های اصلی چراغ LED ضد آب Godox WL4B

  • ضد آب تا عمق 30 متر
  • قابل نصب از طریق آهنربای داخلی
  • تنظیم نور در سه سطح کم، متوسط ​​و زیاد
  • زاویه پرتو 55 درجه است
  • رتبه بندی شاخص 97 CRI و 97 TCLI
  • باتری لیتیوم یون 1500 میلی آمپر ساعتی
  • جلوه های ویژه
  • کنترل دستگاه از طریق برنامه Godex
  • سبک و قابل حمل
  • اندازه های کوچک

آیا چراغ LED ضد آب Godox WL4B ارزش خرید دارد؟

لامپ LED ضد آب Godox WL4B یک نور متفاوت برای روشنایی است. مقاومت این چراغ در برابر آب و همچنین کنترل بی سیم آن را به یک نور ایده آل برای عکاسی و فیلمبرداری در شرایط بارانی، کوهستانی، ساحلی و غواصی تبدیل کرده است. از طرفی ابعاد کوچک این نور و امکان اتصال از سه جهت مختلف; این کار نورپردازی را بسیار آسان کرد. البته می توانید از این نور برای عکاسی و فیلمبرداری معمولی هم استفاده کنید و در واقع می توانید با یک سنگ دو پرنده را بکشید. اگر برای استفاده در هر شرایطی نیاز به چراغ قوه دارید، این لامپ انتخاب مناسبی برای شماست. A B

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی نور ال‌ای‌دی گودکس Godox WL4B Waterproof LED Light" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی نور ال‌ای‌دی گودکس Godox WL4B Waterproof LED Light"، کلیک کنید.