بررسی نور ال‌ای‌دی گودکس Godox ES45 E-Sport LED Light Kit

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات

بررسی نور ال‌ای‌دی گودکس Godox ES45 E-Sport LED Light Kit

نور ال‌ای‌دی گودکس Godox ES45 E-Sport LED Light Kit

بررسی کیت چراغ LED گودوکس ES45 E-Sport

کیت چراغ LED Godex ES45 E-Sport برای ولاگرها، رویدادهای زنده، برنامه های آنلاین، فیلم ها و موارد دیگر استفاده می شود. این مجموعه نورپردازی دارای نور ملایمی است. سایه های صورت و پوست را کاهش می دهد و ویدیوها را واضح و جذاب می کند.

جعبه گشایی کیت چراغ LED Godox ES45 E-Sport

در جعبه محصول لامپ ال ای دی گودکس ES45 به همراه لامپ ال ای دی تجهیزات زیر وجود دارد:

  • آداپتور
  • سیم برق
  • پایه ثابت برای اتصال و تنظیم نور

مشخصات فنی کیت چراغ LED گودوکس ES45 E-Sport

لامپ ال ای دی Godex ES45 لامپی با ابعاد 367x230x46 میلی متر و وزن 1.33 کیلوگرم می باشد. این کیت نورپردازی دارای صفحه تنظیمات نور است. همچنین دارای دمای رنگ 2800 تا 6500 کلوین و شاخص رنگ آن CRI 96 و TCLI 97 می باشد که رنگ های این چراغ ال ای دی طبیعی است و ظاهر شما همیشه در مقابل این نور زیباتر خواهد بود. روشنایی این چراغ ال ای دی از صفر تا 100 روی صفحه نمایش و توسط ریموت کنترل قابل تنظیم است.

دو راه برای کنترل بی سیم کیت چراغ LED Godox ES45 E-Sport وجود دارد. روش اول استفاده از کنترل مغناطیسی دستگاه جداشدنی است و روش دیگر استفاده از اپلیکیشن برند گودکس است که می توانید آن را بر روی موبایل های دارای سیستم عامل اندروید و IOS نصب کرده و دستگاه را از راه دور کنترل کنید. منبع تغذیه این چراغ LED یک باتری Li-ion و یک آداپتور برق است. سایر مشخصات فنی و ویژگی های لامپ ال ای دی گودکس ES45 به شرح زیر است:

کنترل بی سیم مغناطیسی اتوماتیک باتری

شما می توانید رنگ و روشنایی این چراغ LED را با کنترل بی سیم مغناطیسی 2.4 گیگاهرتز تنظیم کنید. این کنترل از پنل جدا می شود و از آنجایی که مغناطیسی است، می توانید آن را در هر زمان و در عرض چند ثانیه دوباره به پنل وصل کنید.

کنترل بی سیم از طریق تلفن همراه

برای کنترل از راه دور دستگاه از طریق تلفن همراه، باید اپلیکیشن شرکت Godex را روی تلفن همراه اندروید یا IOS خود نصب کنید. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید چندین نور مختلف را به صورت همزمان از طریق بلوتوث از راه دور کنترل کنید. نور آنها را تنظیم کنید و با دقت آنها را تماشا کنید.

ظاهری زیبا با چراغ LED گودکس

لامپ ال ای دی گودکس ES45 دارای نور ملایمی است که باعث جذابیت رنگ های محیط و به خصوص رنگ پوست در هنگام عکاسی و عکاسی می شود، بنابراین با کمک این نور چهره شما در مقابل دوربین شفاف و جذاب تر به نظر می رسد.

نور ملایم برای چشمان شما

برای کسانی که هر روز برای مدت طولانی به صفحه نمایش خیره می شوند، نورهای خشن و خشن به سرعت چشمانشان را خسته می کنند. این چراغ طبق استانداردهای نورپردازی تهیه شده و دارای نور سالم و ملایم تری است که برای ساعات طولانی چشم را خسته نمی کند.

مجهز به سیستم خنک کننده

کیت لامپ LED گودکس ES45 مجهز به سیستم خنک کننده است و دما را به شدت کاهش می دهد. این سیستم به شما کمک می کند تا برای مدت طولانی بدون نگرانی از افزایش دما از آن استفاده کنید.

تنظیم چراغ LED در هر مکان

لامپ ال ای دی گودکس ES45 بدنه فلزی محکمی دارد و فوق العاده نازک و باریک است، بنابراین فضای کمی را اشغال می کند. این چراغ 360 درجه قابل تنظیم است و به راحتی می توانید آن را در زاویه دلخواه خود تنظیم کنید.

ویژگی های کلیدی کیت چراغ LED Godox ES45 E-Sport

  • دمای رنگ 2800 تا 6500 کلوین
  • کنترل قابل جابجایی با شارژ مغناطیسی خودکار
  • از طریق برنامه Godex در تلفن همراه کنترل کنید
  • آداپتور برق
  • باتری لیتیوم یون
  • دارای سیستم خنک کننده
  • امتیاز 96 CRI / 97 TCLI
  • تنظیمات نور از صفر تا 100
  • طبیعی، بدون خستگی چشم
  • نور ملایم برای روشن کردن پوست
  • نور را در هر زمان تنظیم کنید

خرید لامپ ال ای دی گودکس ES45

شرکت سایت ما با بیش از 20 سال سابقه در زمینه کالاهای دیجیتال. نمایندگی برند گودکس این در ایران است. اگر قصد خرید محصولات گودکس را با گارانتی و خدمات پس از فروش دارید، خرید از فروشگاه های معتبر را به شما توصیه می کنیم. علاوه بر گارانتی و خدمات پس از فروش، اصل بودن محصولات نیز تضمین می شود. می توانید خرید خود را از فروشگاه سایت ما به صورت آنلاین ثبت کنید و یا اگر ساکن استان تهران هستید با پرسنل فروشگاه هماهنگ کرده و حضوری برای خرید تشریف بیاورید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی نور ال‌ای‌دی گودکس Godox ES45 E-Sport LED Light Kit" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی نور ال‌ای‌دی گودکس Godox ES45 E-Sport LED Light Kit"، کلیک کنید.