بررسی فلاش Nissin i40 Compact Flash for Nikon

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات فلاش Nissin i40 Compact Flash for Nikon

بررسی فلاش Nissin i40 Compact Flash for Nikon

فلاش کامپکت نیسین i40 برای نیکون

فلاش کامپکت نیسین i40 برای نیکون یکی از کوچکترین فلاش های موجود در بازار برای دوربین های نیکون است که می تواند با قابلیت های اندازه گیری i-TTL این دوربین ها کار کند. این فلاش کوچک دارای شماره راهنمای 40 در حساسیت 100 و فاصله کانونی 105 میلی متر است و با وجود اندازه کوچک خود می تواند فاصله کانونی 24-105 میلی متر را (در دوربین های فول فریم) پوشش دهد. البته روی این فلاش یک پنل پراکنده نیز وجود دارد که در صورت نیاز می توانید آن را باز کنید تا برد فلاش را تا زاویه دید فاصله کانونی 16 میلی متر افزایش دهید.
به غیر از عکاسی فلاش نیسین i40 می تواند هنگام عکاسی با دوربین های DSLR نیز به شما کمک کند. این فلاش علاوه بر لوله فوتوفالش از منبع نور LED پیوسته با قابلیت تغییر به 9 مرحله خروجی مختلف بهره می برد تا در هنگام عکسبرداری محیط مقابل کادر را روشن کند. نور فوکوس اضافی این فلاش می تواند تا فاصله حدود 5 متری را روشن کند.
بدنه و کنترل های این فلاش بسیار ساده و روان طراحی شده است و با دو دکمه چرخشی در پشت فلاش می توان شدت نور دستی و TTL (با جبران نوردهی EV 2- تا +2) فلاش را کنترل کرد. و می توانید نور ویدئوی پیوسته آن را ببندید. نوع تنظیمات دوربین را انتخاب کنید. اگر به کنترل دستی خروجی نور نیاز دارید این فلاش به شما امکان می دهد شدت نور را از خروجی فلاش کامل تا خروجی کامل 1/256 با دقت 1/2 EV تنظیم کنید.
هد فلاش به صورت متحرک طراحی شده است و قابلیت چرخش 90 درجه به بالا و 180 درجه چپ و راست را دارد و به فلاش 360 درجه پوشش می دهد. در صورت نیاز به ترکیب این فلاش با فلاش های دیگر جدا از دوربین می توانید فلاش Nissin i40 Compact ویژه نیکون را در گروه های مختلف قرار دهید و از هماهنگی آن ها با نوردهی TTL استفاده کنید. علاوه بر این می توانید از عملکردهای نوردهی پیشرفته مانند سرعت کم همگام سازی با سرعت بالا و نوردهی در پرده شاتر اول و دوم استفاده کنید.
این فلاش با 4 باتری قلمی یا قلیایی قابل شارژ تغذیه می شود و بسته به قدرت باتری ها با مجموعه ای از باتری های کاملا شارژ شده می تواند بین 220 تا 1700 عکس بگیرد. نور LED روی این فلاش نیز حدود 3.5 ساعت نور مداوم از خود ساطع می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی فلاش Nissin i40 Compact Flash for Nikon" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی فلاش Nissin i40 Compact Flash for Nikon"، کلیک کنید.