بررسی فلاش Nikon Speedlight SB-910

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات فلاش Nikon Speedlight SB-910

بررسی فلاش Nikon Speedlight SB-910

Nikon Speedlight SB-910

فلاش وسیله ای برای نورپردازی صحنه های تاریک و کم نور و مکان هایی با شرایط نوری نامطلوب است. فلاش یک منبع نور قابل حمل کوچک است که می تواند نور قوی برای چند صدم ثانیه ساطع کند. از طریق کفشک می توان فلاش های خارجی را روی دوربین نصب کرد و می توانید آن را در جایی دورتر قرار دهید و با استفاده از دوربین و رادیو کنترل کنید. دوربین Nikon Speedlight SB-910 دارای فناوری i-TTL است و با 4 باتری قلمی تغذیه می شود.

محدوده فاصله نوردهی SB-910 از 60 سانتی متر تا 20 متر است و برای دوربین های SLR نیکون با قابلیت CLS سازگار و مناسب است. پوشش اپتیکال این فلاش (زوم) از 12 میلی متر تا 200 میلی متر و حداقل زمان شارژ 2.3 ثانیه (با باتری NiMH) می باشد.

ابعاد: 78x146x113 میلی متر و وزن (بدون باتری): 420 گرم از ویژگی های خارجی این فلاش می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی فلاش Nikon Speedlight SB-910" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی فلاش Nikon Speedlight SB-910"، کلیک کنید.