بررسی فلاش Nikon Speedlight SB-700

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات

بررسی فلاش Nikon Speedlight SB-700

فلاش Nikon Speedlight SB-700

Nikon Speedlight SB-700

فلاش وسیله ای برای نورپردازی صحنه های تاریک و کم نور و مکان هایی با شرایط نوری نامطلوب است. فلاش یک منبع نور قابل حمل کوچک است که می تواند نور قوی برای چند صدم ثانیه ساطع کند. از طریق کفشک می توان فلاش های خارجی را روی دوربین نصب کرد و می توانید آن را در جایی دورتر قرار دهید و با استفاده از دوربین و رادیو کنترل کنید. Nikon Speedlight SB-700 دارای فناوری i-TTL است و با 4 باتری قلمی تغذیه می شود.

محدوده نوردهی فلاش SB-700 از 60 سانتی متر تا 20 متر است. این فلاش برای دوربین های SLR نیکون با قابلیت CLS سازگار و مناسب است. پوشش اپتیکال (زوم) آن از 14 میلی متر تا 120 میلی متر (در حالت DX) است و تعداد فلاش ها تا زمان تخلیه کامل 330 عدد با باتری لیتیومی و 160 عدد با باتری معمولی است.

دوربین Nikon Speedlight SB-700 یک فلاش همه کاره و نسبتا سبک است که از فناوری i-TTL نیکون بهره می برد و دارای ویژگی های زیادی است و استفاده از آن آسان است.

SB-700 دارای قابلیت نورپردازی بی سیم است که برای نورپردازی خلاقانه ضروری است. قبل از SB-700 Speedlight SB-900 تنها فلاش با عملکرد فلاش اصلی بود اما SB-700 از عملکرد فشرده تر و متراکم تر و همچنین از لوازم جانبی مانند کارت بازتابی کلاهک پخش کننده نیکون رنگ استفاده می کند. فیلترها و غیره می توان با این فلاش استفاده کرد.

طراحی پنل LCD و چیدمان کنترل ها به گونه ای است که کار با آن و انجام تنظیمات حتی برای عکاسان تازه کار نیز آسان است. تمام تنظیمات را می توان به راحتی در سه مرحله انجام داد و صحنه نمایش پنل LCD برای عملکرد مستقیم بسیار واضح و قابل درک است.

حالت کنترل بی سیم سریع امکان کنترل نوردهی آسان دو گروه فلاش با کنترل از راه دور را فراهم می کند. این یک ویژگی جدید است که به فلاش اصلی اجازه می دهد تا خروجی نوردهی را برای حداکثر دو گروه از واحدهای فلاش راه دور کنترل کند و تنظیم عکاسی چند فلاش را آسان می کند.

یک عملکرد جدید که به طور خودکار افزایش گرما را در کلاهک فلاش تشخیص داده و آن را کنترل می کند. هد فلاش مجهز به سنسور حرارتی داخلی است که از افزایش قابل توجه دمای هد فلاش جلوگیری و کنترل می کند که در شرایطی مانند عکاسی مداوم با فلاش در حالت زاویه باز برای جلوگیری از آسیب رسیدن به هد فلاش اتفاق می افتد. انجام می دهد

فیلترهای رنگی ارائه شده با SB-700 (فلورسنت/تنگستن) با فیلترهای ژلاتینی ارائه شده با اسپید لایت های قبلی متفاوت است و از مواد سخت برای دوام بیشتر مقاومت در برابر حرارت و سهولت استفاده ساخته شده است. علاوه بر این هنگامی که یکی از این فیلترها بر روی درپوش فلاش نصب می شود SB-700 به طور خودکار آن را شناسایی کرده و اطلاعات مربوطه را برای تنظیم تنظیمات تراز سفیدی به دوربین منتقل می کند.

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; عرض: 25%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* gallery_shortcode() را در wp-includes/media.php */ ببینید


سایر ویژگی های جذاب SB-700

قابلیت چرخش هد فلاش: چرخش عمودی 90 درجه به بالا و 7 درجه پایین و چرخش افقی 360 درجه برای استفاده در شرایط مختلف عکسبرداری و فلاش بازتابی (فلاش بازتابی)

کنترل فلاش بی سیم: حالت Wireless Commander می تواند تا 2 گروه فلاش (و تعداد نامحدودی فلاش) را به صورت بی سیم کنترل کند. اگر فلاش به صورت بی سیم انتخاب شود حداکثر 3 گروه فلاش را می توان انتخاب کرد. چهار کانال بی سیم مختلف به انتخاب گروه های فلاش هنگام عکاسی با چند فلاش کمک می کنند.

سه الگوی مختلف توزیع نور از فلاش: شاسی پشت فلاش امکان تنظیم کیفیت نور را در سه حالت مختلف فراهم می کند. این سه حالت عبارتند از: استاندارد برای نوردهی در شرایط عادی وزن مرکز برای پرتره ها و حتی برای عکاسی گروهی یا فضاهای داخلی.

تشخیص فیلتر رنگ: وقتی فیلتر رنگی روی سر فلاش قرار می گیرد فلاش آن را تشخیص می دهد و به طور خودکار تعادل رنگ سفید را در دوربین تغییر می دهد (فقط با برخی از مدل های SLR نیکون سازگار است).

تشخیص قطع شدن سنسور: این فلاش به طور خودکار قطع شدن سنسور دوربین (FX یا DX) را تشخیص می دهد و تنظیمات نوردهی را تغییر می دهد.

به روز رسانی سیستم عامل: سازگار با برخی از مدل های SLR نیکون

کنترل فلاش با سیستم دقیق i-TTL نیکون: برای دستیابی به نوردهی دقیق و نوردهی عالی سوژه ها در شرایط نوری مختلف (مانند حالت Fill Flash)

استفاده در دوربین یا بی سیم: این فلاش را می توان روی دوربین به عنوان اصلی بی سیم کنترلر یا منبع نور بی سیم استفاده کرد.

پوشش خودکار در محدوده بزرگنمایی: این فلاش معادل لنزهایی با فاصله کانونی 24 تا 105 میلی متر (در حالت فول فریم) را پوشش می دهد.

کلیدهای آسان برای کنترل آسان: کاربر به راحتی می تواند تنظیمات مختلف را از طریق کلیدهای فلش مختلف تغییر دهد.

حفاظت در برابر گرمای بیش از حد صاعقه: هنگامی که لوله فلاش بیش از حد گرم می شود زمان بازیافت فلاش به طور خودکار افزایش می یابد تا از آسیب جلوگیری شود.

قفل نوردهی (قفل FV): با تغییر تنظیمات دوربین نوردهی قفل است و شدت نور تغییر نمی کند (فقط با برخی از مدل های SLR نیکون سازگار است)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی فلاش Nikon Speedlight SB-700" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی فلاش Nikon Speedlight SB-700"، کلیک کنید.