بررسی فلاش گودکس Godox AD200 WITSTROT Flash

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات فلاش گودکس Godox AD200 WITSTROT Flash

بررسی فلاش گودکس Godox AD200 WITSTROT Flash

فلاش Godox AD200 WITSTROT نورپردازی استودیویی در جیب شما

فلاش های بی سیم مجهز به وای فای هر روز در حال گسترش و بهبود هستند و تقریباً تمام فلاش های پیشرفته فضای باز که در یکی دو سال اخیر توسط برندهای معتبر معرفی شده اند با قابلیت ارتباط از راه دور معرفی شده اند. اما گودوکس با معرفی فلش جدید خود این فرآیند و فلاش جیبی Wistro AD200 یک فلش قدرتمند استودیویی قابل حمل و مجهز به وای فای را کامل کرده است. فلاش Godox AD200 WITSTRO همانطور که از نامش پیداست فلاش بسیار کوچکی است که حتی در جیب شلوار هم جا می شود.

اما علیرغم ویژگی های فوق العاده اش می توان آن را به پلتفرم رادیویی از راه دور شرکت Godox X بی سیم متصل کرد که تمام عملکردهای فلاش پیشرفته مانند TTL و HighSpeed ​​را در 1/8000 ثانیه از راه دور امکان پذیر می کند. این فلاش می تواند در 8 مرحله از خروجی کامل تا 1/128 خروجی کامل روشن شود. فلاش گودکس AD200 علاوه بر اتصال وای فای از راه دور می تواند با فلاش های دیگر به صورت اپتیکال با چشمی های الکترونیکی ارتباط برقرار کند و مانند فلاش های معمولی استودیویی پس از هر بار نوردهی می تواند با سوت شما را از تخلیه کامل فلاش مطلع کند.

قدرت بالای این فلاش به جای باتری های AA معمولی توسط باتری های لیتیوم یونی تامین می شود که علاوه بر سرعت شارژ بالا با هر بار شارژ کامل باتری می توانند تا 400 فلاش تمام توان داشته باشند. البته ممکن است تعداد پخش معمولی با این عملکرد عدد متفاوتی داشته باشد.

نکته جالب در مورد فلاش گودوکس AD200 WITSTRO این است که در دو قسمت طراحی شده و هد فلاش قابل تعویض است. به این ترتیب می توانید از آن به عنوان فلاش اکسترنال با دیفیوزر روی آن استفاده کنید یا قسمت دیفیوزر را بردارید و لامپ را بدون محافظ مانند فلاش های استودیویی داشته باشید. به این ترتیب می توانید با نصب انواع تجهیزات نوردهی مانند سافت باکس چتر نازل یا صفحه آرایشی از فلاش برای روش های مختلف نورپردازی استفاده کنید. البته سافت باکس یا بشقاب زیبایی را نمی توانید در جیب خود جا دهید و باید آنها را جداگانه خریداری کنید.

این فلاش را می توانید با تمام سه پایه های استاندارد استفاده کنید اما پیشنهاد می کنیم از سافت باکس قابل حمل هانل برای فلاش های اکسترنال استفاده کنید تا حمل و نقل آن راحت تر باشد. این سافت باکس طراحی بسیار جمع و جور و کوچکی دارد و به راحتی باز و بسته می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی فلاش گودکس Godox AD200 WITSTROT Flash" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی فلاش گودکس Godox AD200 WITSTROT Flash"، کلیک کنید.