بررسی فلاش چتری ویسیکو Visico VC-300HH

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات فلاش چتری ویسیکو Visico VC-300HH

بررسی فلاش چتری ویسیکو Visico VC-300HH

شرکت های زیادی در کشورهای مختلف در زمینه تولید تجهیزات عکاسی فعال هستند شرکت های چینی در این بین با تولید محصولات میان رده با قیمت مناسب طرفداران زیادی دارند. ویسیکو متخصص تجهیزات عکاسی تولید کننده انواع فلاش های آتلیه ای تجهیزات فلاش لوازم آتلیه لوازم جانبی دوربین و … می باشد و محصولات این شرکت با کیفیت خوب و طراحی متمایز مورد توجه عکاسان جهانی قرار گرفته است. محصولی که مشاهده می کنید از سری فلش های استودیویی می باشد VC در ظرفیت های مختلف به بازار عرضه می شود.

فلش موی ویسیکو Visico VC-300HH

Visico VC 300 این یکی از انواع فلاش های استودیویی شرکت ویسیکو می باشد که دارای توان 200 می باشد 300 و 500 وات این فلاش های استودیویی دارای استاندارد حرفه ای با طیف وسیعی از تنظیمات کنترل ها و اتصالات شماره راهنما و دمای رنگ 5600 کلوین هستند. (/– 200 هزار)آنها دارند

مشخصات عمومی Visico Excel VC 300 plus را می توان به صورت زیر بیان کرد:

· مدل: PS 4099V

· قدرت: 300 وات در ثانیه

· ولتاژ ورودی: 170/240 ولت

· شماره راهنما: 56 متر (ISO100)

· مدت زمان فلش: 1/800 _ 1200 ثانیه

· کنترل نوردهی: 1:32 گام

· نصب: سوکت نوع S

کیفیت چتری فلش ویسیکو Visico VC 300

دستگاهی که مشاهده می کنید از سری 300 وات می باشد VC شامل لامپ مدل سازی 150 وات بازتابنده استاندارد کلاه ایمنی کابل همگام و لامپ 3 میلی متری است. وزن این دستگاه با لامپ و رفلکتور تنها 2.5 کیلوگرم می باشد. و این وزن برای فلاش استودیویی زیاد نیست اگرچه فلاش های بسیار سبک تری در بازار وجود دارد اما انتخاب به اولویت های شما بستگی دارد. با یک دسته قابل حمل و اهرم قابل تنظیم برای آماده سازی سریع فلاش مفید هستند. پنل کنترل عقب با چند دکمه و صفحه نمایش LCD با کنتراست خوب تنظیمات را ساده می کند.

نور توسط یک بازتابنده بیضی شکل استاندارد تریپ پین با فلاش تامین می شود که می تواند با یک محافظ پلاستیکی پوشانده شود. همچنین یک چتر نور داخلی برای کنترل نوردهی وجود دارد که به راحتی می توان آن را جاسازی کرد.

سال ها بود که فلاش های استودیویی وارد دنیای عکاسی شدند اما امروزه رقابت برندهای مختلف در سرعت ریست بین عکس های متوالی قدرت بالا مصرف انرژی کم و امکان کنترل از راه دور است. زمان بازیابی این فلاش Visico 0.8-1 ثانیه است که قطعا به اندازه کافی سریع است تا آن را به یک انتخاب ایده آل برای عکاسی استودیویی تبدیل کند.

فن خنک کننده رعد و برق بسیار خوب کار می کند و حتی زمانی که برای مدت طولانی کار می کند به سرعت پاسخ می دهد می توانید تصور کنید که اگر فن خنک کننده خوبی انجام دهد باید صدای زیادی ایجاد کند. اما اصلا اینطور نیست صدای فن این فلش شبیه صدای کامپیوتر خانگی شما خواهد بود. از جمله ویژگی های دیگر Visico VC 300 بوق هشدار شارژ فلاش با شدت کامل است که دارای دکمه روشن/خاموش در کنترل پنل عقب است. در کل سریال فلش میشه VC Visico فلاش های با کیفیت و قابل اعتمادی هستند که در تست ها عملکرد بسیار خوبی داشتند. دمای رنگ چراغ ها بدون توجه به شدت انرژی کاملاً ثابت است. تنظیم قدرت با چرخاندن دستگیره به جای فشار دادن دکمه های بالا و پایین انجام می شود. فقط دکمه را فشار دهید و نور مدل سازی را به طور مستقل کنترل کنید. تنظیمات برق از 1 (کم) تا 6 (بالا) در دسترس است.. علاوه بر این فلاش تیوب و لامپ قابل تعویض هستند. Visico VC 300 با تنظیمات آسان و ویژگی هایی که ارائه می کند نمونه ای عالی از یک فلاش استودیویی حرفه ای با ارزش برای پول است که عملکرد خروجی ثابت با نویز کم و سیستم خنک کننده کارآمد دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی فلاش چتری ویسیکو Visico VC-300HH" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی فلاش چتری ویسیکو Visico VC-300HH"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه