بررسی فلاش ماکرو گودکس Godox ML-150 Macro Flash

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات فلاش ماکرو گودکس Godox ML-150 Macro Flash

بررسی فلاش ماکرو گودکس Godox ML-150 Macro Flash

فلاش ماکرو Godox ML-150 انتخاب خوبی برای عکاسانی است که نیاز به نور بدون سایه دارند. این دستگاه برای عکاسی ماکرو پزشکی علمی پزشکی قانونی و تصویربرداری سرگرمی مناسب است. این فلاش را می توانید با دوربین های DSLR و کفش های داغ استاندارد استفاده کنید و فلاش در برابر حرارت بیش از حد و عوامل دیگر کاملاً مقاوم است.

منبع تغذیه خارجی این فلاش قابلیت کاهش زمان بازیافت و افزایش ظرفیت فلاش را دارد. خروجی این فلاش در پنج استاپ کنترل می شود و از 1/16 تا 1/1 خواهد بود. این محصول شامل شش حلقه آداپتور لنز است که از 49 میلی متر شروع و تا 67 میلی متر می رسد.

شایان ذکر است این محصول عملکرد بسیار ساده ای دارد و با سرعت بازیافت سریعتر می تواند محصولی مقرون به صرفه باشد که مشخصات مشابهی را ارائه دهد. سازگاری محصول با دوربین های سونی و نیکون از نکات جالب این فلاش ماکرو است. علاقه مندانی که به تازگی شروع به کار کرده اند می توانند از نتایج استفاده آسان این محصول لذت ببرند و به سراغ فلاش های حرفه ای تری بروند.

جزئیات در این محصول عالی است و فلاش حلقه ماکرو با استفاده از 2 جزء کاملا مجزا این کار را برای شما انجام می دهد. این دو جزء در واقع کنترلر و حلقه فلاش هستند که روی لنز دوربین قرار گرفته و واحد کنترلر را به سیستم برق متصل می کند. این محصول از 4 باتری قلمی استفاده می کند و امکان تنظیم فلاش از 300 تا 1000 وجود دارد.این واحد کنترل می تواند برق خارجی را نیز بپذیرد و زمان بازیافت را کوتاه کند.

این فلاش ترکیب خوبی از تنظیمات دیافراگم و ISO را ارائه می دهد و کاربر می تواند سطح خروجی را نیز تنظیم کند. زمان شارژ بسیاری از فلاش ها بسیار سریع است و این سرعت با تمام قدرت در اختیار شما قرار می گیرد. این فلاش قدرت لازم را برای تصاویر ماکرو فراهم می کند. توجه داشته باشید که این قابلیت با تصاویر پرتره قابل استفاده نیست و در این صورت در مدت زمان کوتاه تری دوام خود را از دست می دهد.

با استفاده از ماکرو فلاش Godox ML-150 وضوح تصاویر شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد و سایه اشیا به طور کامل از بین می رود. استفاده از فلاش ماکرو بسیار آسان است و می توانید اثربخشی واقعی آن را در هنگام استفاده از یک دوربین با کیفیت بالا احساس کنید. بدنه تماما پلاستیکی است اما نوردهی بسیار خوب عمل می کند و کمترین قدرت آن را در حالت 1/8 می بینیم. البته این حالت برای عکاسی از اجسام نزدیکتر نیز مناسب است.

با استفاده از چند دکمه ساده می توانید روشنایی را تنظیم کنید. درخشان ترین کاربرد این محصول در پزشکی را می توان در زمینه دندانپزشکی مشاهده کرد. اگر روی ISO 100 تنظیم شود یک پایه نوری مناسب ایجاد می شود و در این شرایط بالاترین وضوح تصویر را خواهید داشت. امکان عکسبرداری مداوم و سریع این اشتباه را در ذهن کاربران ایجاد می کند که قطعا باتری به سرعت خالی می شود. اما در واقع اینطور نیست و در کوتاه مدت نیازی به شارژ مجدد آن نخواهید داشت. یک نکته منفی را می توان در ثابت نشدن لنزهای رینگ مشاهده کرد که گاهی باعث ایجاد مشکل می شود. نکته دیگر عدم وجود نشانگر برای اندازه گیری میزان شارژ باقی مانده 4 باتری قلمی این محصول است. در این صورت بهتر است از اطلاعات خود بک آپ بگیرید تا به دلیل خاموش شدن ناگهانی فلش ماکرو مجبور به انجام مجدد آن نباشید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی فلاش ماکرو گودکس Godox ML-150 Macro Flash" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی فلاش ماکرو گودکس Godox ML-150 Macro Flash"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه