بررسی فلاش تریگر FM Wireless Studio Flash Trigger AT16

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات فلاش تریگر FM Wireless Studio Flash Trigger AT16

بررسی فلاش تریگر FM Wireless Studio Flash Trigger AT16

FM Wireless Studio Flash Trigger یک تریگر فلاش عمومی برای انواع فلاش های استودیویی است که از منبع تغذیه خود فلاش بدون نیاز به باتری استفاده می کند. تریگر فلش استودیو بی سیم FM را می توان برای انواع دوربین های کانن نیکون پنتاکس المپوس سامسونگ و … که دارای کفش فلش یا هاتشو هستند استفاده کرد. به سادگی فرستنده را به دوربین وصل کنید و گیرنده را به فلاش استودیویی وصل کنید تا از فاصله 30 متری با رادیو ارتباط برقرار کنید و فلاش کنید.
برد فلاش تریگر FM Wireless Studio در محیط بسته (از پشت دیوار) حدود 20 متر است. علاوه بر این تنها یک فرستنده می تواند چندین گیرنده را به طور همزمان فعال کند. ماشه فلاش بی سیم FM را می توان روی 4 کانال مختلف تنظیم کرد بنابراین امکان تداخل آن با سایر ماشه هایی که در همان محیط فعال هستند وجود ندارد.
سرعت همگام سازی این تریگر فلاش 1/200 ثانیه است و می توانید به راحتی در داخل یا خارج از منزل (با برق AC) از آن استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی فلاش تریگر FM Wireless Studio Flash Trigger AT16" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی فلاش تریگر FM Wireless Studio Flash Trigger AT16"، کلیک کنید.