بررسی فلاش اکسترنال دی بی کی DBK DF-800 for Nikon DBK DF-800 for Nikon

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات

بررسی فلاش اکسترنال دی بی کی DBK DF-800 for Nikon DBK DF-800 for Nikon

فلاش اکسترنال دی بی کی DBK DF-800 for Nikon

DBK DF-800 for Nikon

فلاش اکسترنال را می توان یکی از لوازم جانبی ضروری برای بالا بردن کیفیت دوربین های مختلف DSLR دانست. یک فلاش خوب می تواند فرصتی برای درست کردن فلاش فراهم کند و استفاده از آن تقریباً برای عکاسان حرفه ای ضروری است. نیکون به عنوان یکی از مهم ترین برندهای دوربین عکاسی دیجیتال، محصولات خود را با کارکردهای خاص به بازار عرضه می کند و طراحی فلاش های مخصوص دوربین های این برند در سال های اخیر گسترش یافته است. انتخاب های زیادی برای فلاش خوب وجود دارد و فلاش خارجی نیکون DBK DF-800 یکی از آنهاست.

علاوه بر توجه به بودجه خود، همیشه باید عملکردی را که از دوربین انتظار دارید یادداشت کنید و سپس به دنبال فلاش مناسب باشید. فلاش خارجی DBK DF-800 نیکون بسیار مقرون به صرفه است، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که از نظر ویژگی ها کمی محدود باشد. این محصول به طور انحصاری برای دوربین های نیکون منتشر شده است، اما برای سایر دوربین های شخص ثالث نیز کار خواهد کرد. ویژگی های استثنایی فلاش خارجی DBK DF-800 برای نیکون برای دوربین های نیکون بسیار جالب است و ذکر همین موضوع در عنوان این محصول گویای همه چیز است.

فلاش خارجی DBK DF-800 برای نیکون 700 گرم وزن دارد و در ابعاد 78 x 146 x 118.5 عرضه می شود. این محصول دارای نوردهی عالی با تطبیق i-TTL است که برای دوربین های نیکون بهترین به حساب می آید. کاربران می توانند از این قابلیت برای تغییر زاویه خروجی فلاش از طریق لنز استفاده کنند. این حالت خودکار کیفیت عکس را در نوردهی کم و زیاد حفظ می کند و کاربران می توانند عکس های سریع بگیرند و با دوربین خود شروعی عالی داشته باشند. البته ناگفته نماند که یک حالت دستی نیز برای مطابقت با نوردهی برای این محصول تعبیه شده است.

DBK DF-800 برای فلاش نیکون دارای زمان چرخه 2.5 ثانیه است و می تواند عملکرد بی سیم را از طریق رادیو یا نوری ارائه دهد. رنگ این محصول مشکی بوده و زاویه چرخش 180 درجه خواهد داشت. دمای رنگ این محصول از منفی 200 تا مثبت 5800 کلوین است و برد رادیویی آن 100 متر تعریف شده است. لازم به ذکر است که برای تامین انرژی محصول از 4 عدد باتری قلمی نیز استفاده شده و زمان شارژ بسیار جالب توجه است.

دکمه های زیادی بر روی این محصول وجود دارد، به غیر از دکمه روشن/خاموش، دکمه هایی مانند زوم دستی، تنظیم صدا، تنظیم روشنایی، تنظیم مختلف حالت فلاش و عکس به عقب و جلو وجود دارد. شما می توانید این عملکردها را از خود دوربین کنترل کنید و در این زمینه با دوربین های نیکون سازگاری بالایی خواهیم داشت.

مطالعات نشان می دهد که بهترین کار این است که فقط یک فلاش خارجی برای دوربین خود خریداری کنید. فلاش های نیکون همیشه از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می توانند در نور محدودی که هنگام عکاسی در محیط داخلی با آن مواجه می شوید، عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. البته، همزمان با خرید یک دوربین DSLR، با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید که چرا کیفیت عکاسی در داخل خانه به خوبی فضای باز نیست. این فلاش ها طوری طراحی شده اند که بهترین عملکرد را با فلاش CLS دوربین های نیکون دارند.

ارزش بالای فلش اکسترنال DBK DF-800 برای نیکون برای همه ثابت شده است و برای کار با حالت دستی TTL بسیار مناسب خواهد بود. فلاش ها بیشترین کاربرد را در تنظیمات دستی دوربین دارند، بنابراین می توان گفت عکاسان حرفه ای که پروژه های سنگینی را در آتلیه انجام می دهند، می توانند بیشترین بهره را از این محصول ببرند. البته همچنان می توان گفت که این محصول برای افراد مبتدی مناسب است و حتی افراد مبتدی نیز می توانند تغییرات محسوسی را در کیفیت عکاسی خود مشاهده کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی فلاش اکسترنال دی بی کی DBK DF-800 for Nikon DBK DF-800 for Nikon" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی فلاش اکسترنال دی بی کی DBK DF-800 for Nikon DBK DF-800 for Nikon"، کلیک کنید.