بررسی فلاش اس اند اس S&S TT685-C TTL Flash for canon

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات فلاش اس اند اس S&S TT685-C TTL Flash for canon

بررسی فلاش اس اند اس S&S TT685-C TTL Flash for canon

فلش S&S S&S TT685-C TTL Canon Flash از آن دسته محصولاتی است که می توانید با دوربین دیجیتال کانن از آن استفاده کنید و فلاش مورد نیاز خود را در فضاهای بسته و کارهای استودیویی داشته باشید. می دانیم که دوربین های کانن از سیستم اندازه گیری خاصی به نام TTL استفاده می کنند. Flash S&S کاملاً با این سیستم سازگار است و بنابراین می توانید با تنظیم خودکار این عملکرد را ترکیب کرده و به تصویر خروجی با کیفیت بالا برسید.

در طرف دیگر ماجرا بهتر است اشاره کنیم که زمان بازیافت یا زمان شارژ مجدد این فلاش 2.6 ثانیه است. ممکن است برند S&S محصول بهتری در این زمینه برای شما داشته باشد زیرا فلاش هایی در این بازه قیمت معمولا زمان بازیافت را بالاتر از 3 ثانیه ارائه می دهند و این ممکن است یکی از نقاط قوت فلاش S&S TT685-C باشد. وزن کلی این فلش 410 گرم و در ابعاد 190*76*64 میلی متر می باشد. از نظر نوردهی نیز باید گفت که این فلش از سیستم تطبیقی ​​TTL بهره می برد و می توانید خروجی فلاش را از 1.1 به 1.128 تغییر دهید. این تنظیم معمولاً در هشت مرحله انجام می شود و به شما انتخابی را می دهد که برای تنظیم صحیح آن قدرت نیاز دارید.

شماره راهنمای فلاش S&S TT685-C TTL برای کانن برابر با 60 متر است که با ISO 100 عرضه می شود.لازم به ذکر است که زوم اصلی این فلاش بین 20 تا 200 میلی متر است و حتی می توانید آن را از -7 تا +90 درجه به صورت عمودی. این چرخش به کاربران پروژه های خاص اجازه می دهد تا از حالت فلاش زاویه دار استفاده کنند و حتی از قابلیت بازتاب نور در آن حالت استفاده کنند.

ارتباط بی سیم فلاش TT685-C توسط درایورهای نوری و رادیویی RF انجام می شود و این فلاش به خصوص با کفشک دوربین های کانن سازگاری کامل خواهد داشت. این محصول در دسته فلاش فضای باز قرار می گیرد و در رنگ مشکی عرضه می شود. در صورت تمایل می توانید فلاش را در 0-360 درجه به صورت افقی قرار دهید که نیاز به جدا کردن فلاش برای تغییر موقعیت آن را از بین می برد. با توجه به سایر محصولات مشابه این فلش دارای چهار باتری قلمی و یک پورت USB برای شارژ مجدد و اتصال به دستگاه های دیگر است.

با استفاده از این فلاش شاهد تغییر محسوسی در کیفیت نوردهی تصاویر خود خواهید بود و حتی موقعیت مناسبی را برای قرار دادن این فلاش در نظر بگیرید به عنوان یک حرفه ای می توانید کیفیت بالاتری را از دوربین دیجیتال خود دریافت کنید و همه چیز طبق برنامه پیش خواهد رفت. با استفاده از دوربین های این برند به وضوح می توانید سازگاری بالای محصول با دوربین های کانن را مشاهده کنید. وجود نام کانن در عنوان فلش به این معنی است که شما یک سری ویژگی های برجسته این دوربین ها را خواهید داشت و از نظر هماهنگی با مدت زمان فلاش و سایر المان ها سازگاری بهتری خواهیم داشت.

فلاش S&S TT685-C TTL تضمین می کند که تاری و نور کم محیط های داخلی بر کیفیت عکاسی شما تأثیر نمی گذارد. در همه دوربین ها زمانی که سوژه در داخل خانه است کیفیت همیشه پایین تر از عکاسی در فضای باز و زیر نور خورشید است. برای کاهش کیفیت تصویر می توان از فلاش های خارجی استفاده کرد. با استفاده از این محصولات نور لازم در فریم های متعدد به عکس می تابد و می توانید از آن در کنار فلاش خود دوربین استفاده کنید. گاهی اوقات فلاش دوربین به دلیل هزینه کم برای چنین محیط هایی مناسب نیست و باید از فلاش های اکسترنال مانند فلاش S&S TT685-C TTL استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی فلاش اس اند اس S&S TT685-C TTL Flash for canon" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی فلاش اس اند اس S&S TT685-C TTL Flash for canon"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه