بررسی فلاش اسپیدلایت گودکس Godox V860III Flash for sony

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات

بررسی فلاش اسپیدلایت گودکس Godox V860III Flash for sony

فلاش اسپیدلایت گودکس Godox V860III Flash for sony

فلاش Li-ion Godex V86lll برای افزایش کارایی عکاسی برای «عکاسان» طراحی شده است. این فلش نسخه ارتقا یافته V860ll است و امکانات جدیدی به آن اضافه شده است.

باز کردن بسته بندی Flash Goodges V860III

وقتی جعبه فلش Godex V860lll را باز می کنیم، یک فلاش Goodex V860lll، کیف حمل فلاش، پایه سه پایه، آداپتور شارژر، باتری لیتیومی 2600 میلی آمپر ساعتی، پایه باتری شارژ، کابل TYPE-C و چند دفترچه راهنما وجود دارد.

مشخصات عمومی فلاش Godox V860III-S TTL Li-Ion

ابعاد فلاش گودکس 59 × 75 × 195 میلی متر و وزن آن 530 گرم است. این فلاش دارای چندین حالت عکاسی مختلف از جمله دستی، TTL و چند فلاش می باشد. منبع تغذیه فلاش V860lll یک باتری لیتیومی 2600 میلی آمپر ساعتی است و فلاش پس از شارژ کامل، پس از 480 عکس کامل دوربین خالی می شود و نیاز به شارژ مجدد دارد. سازگار با سیستم نورسنجی TTL دوربین های سونی، همگام سازی فلش با شاتر دوربین با سرعت 1.8000 ثانیه از دیگر ویژگی های این فلاش است.

این هد فلاش گودکس قابلیت زوم خودکار (20-200 میلی متر) و تنظیم دستی محدوده نور را دارد. فلاش Godex V860lll برای کمک به عکاسان در فضای وسیع یا متمرکز طراحی شده است. علاوه بر این، فلاش را می توان از 0 تا 330 درجه به صورت افقی و از منفی 7 تا 120 درجه به صورت عمودی چرخاند. مانند سایر سیستم های روشنایی Godex، V860lll با سیستم رادیویی بی سیم 2.4 گیگاهرتز سازگار است.

ویژگی های اصلی Godox V860III-S TTL Li-Ion Flash

  • سازگار با سیستم اندازه گیری TTL
  • سیستم بی سیم رادیویی 2.4 گیگاهرتز
  • عملکرد بهینه باتری (480 فلاش)
  • بازیابی سرعت 1.5 ثانیه
  • باز کردن سریع قفل
  • قابل نصب روی دوربین و سه پایه

آیا Godox V860III-S TTL Li-Ion Flash ارزش خرید دارد؟

فلاش Godex V860III یکی از هزاران چراغی است که می توانید هنگام عکاسی به محیط نورپردازی خود اضافه کنید. این وسیله خوش ساخت، اگرچه در مقایسه با سایر دستگاه های روشنایی قیمت مناسبی دارد، اما کارکرد آسانی دارد و یک گزینه نورپردازی قدرتمند به حساب می آید. می توانید از آن به عنوان فلاش دوربین اصلی یا به عنوان فلاش نور اضافی استفاده کنید. در میان هزاران ابزار نورپردازی، این فلاش یک سرمایه گذاری عالی برای هر عکاسی است. علاوه بر این، از نظر اندازه و وزن، وسیله ای سبک و جمع و جور است که به راحتی می توانید آن را در کوله پشتی خود جای دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی فلاش اسپیدلایت گودکس Godox V860III Flash for sony" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی فلاش اسپیدلایت گودکس Godox V860III Flash for sony"، کلیک کنید.