بررسی فلاش استودیویی Hensel Expert D 500 Monolight

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات فلاش استودیویی Hensel Expert D 500 Monolight

بررسی فلاش استودیویی Hensel Expert D 500 Monolight

فلاش استودیو مونولایت Hensel Expert D 500 یک فلاش پیشرفته و در عین حال فوق العاده سبک و قابل حمل برای عکاسان حرفه ای است که کنترل و قدرت بی نظیری را برای انواع نورپردازی های صنعتی پرتره و عروسی فراهم می کند. این هد فلاش با خروجی فوق العاده 500 ژول می تواند نور کامل و شدید را برای نورپردازی محیط های بزرگ و همچنین عکاسی با سرعت بالا و دیافراگم های بسته فراهم کند. نکته جالب در مورد این فلاش این است که می توان آن را بلافاصله پس از تابش نور در یک بازه زمانی بین 0.11 تا 0.5 ثانیه (بسته به شدت نور) شارژ کرد. بنابراین برای عکاسی پیاپی حتی اگر مجبور باشید از تمام قدرت فلاش استفاده کنید حداکثر زمان انتظار برای شارژ و گرفتن عکس بعدی تنها 0.5 ثانیه است که برای عکاسی صنعتی حتی با عکاسی پیاپی از کودکان بسیار مفید است. مدت زمان این فلاش بسته به شدت آن بین 1/2000 تا 1/5600 متغیر است. این فاصله فوکوس کوتاه به شما این امکان را می دهد که سوژه های متحرک سریع مانند اتومبیل در حال حرکت را با فلاش کاملاً منجمد کنید.

کنترل میزان انتشار نور در فلاش استودیویی Hensel Expert D 500 Monolight بسیار دقیق و برابر با 8 مرحله نوری با دقت 0.1 گام است که کنترل دقیق خروجی نور را برای نوردهی دقیق دیجیتال فراهم می کند.

بیشتر فلاش های استودیویی فقط از طریق کابل به دوربین متصل می شوند. اما خوشبختانه فلاش استودیویی Hensel Expert D 500 Monolight علاوه بر قابلیت اتصال با کابل به صورت بی سیم و از طریق WiFi با ماشه مخصوص به خود کنترل می شود. به این ترتیب می توانید از راه دور فلش کنید و از عملکرد انحصاری Freemask فلاش های Hensel استفاده کنید. با استفاده از این قابلیت می توانید به راحتی اشیاء مختلف را با ماسک سایه سیاه و سفید ذخیره کنید و از آن برای جداسازی شی از پس زمینه تصویر در فتوشاپ استفاده کنید. نکته جالب در مورد این فلاش ها این است که در صورت تمایل می توانید از طریق وای فای و اپلیکیشن موبایل Hensel تا 12 فلاش را به طور همزمان از گوشی هوشمند خود کنترل کنید.

فلاش استودیویی Hensel Expert D 500 Monolight دارای یک محفظه آلومینیومی است که به همراه فن های خنک کننده داخلی امکان دفع سریع گرما را فراهم می کند. علیرغم قابلیت تهویه حرارتی داخلی این فلاش به سیستم کم نور خودکار و مدارهای الکترونیکی محافظت شده در برابر دما نیز مجهز است تا در برابر شوک حرارتی مقاومت بیشتری داشته باشد. فلاش استودیویی 500 J هنسل برای تمامی عکاسان حرفه ای و آتلیه ای توصیه می شود. نکته مهم این است که این فلاش دارای یک لامپ فلاش 1000 ژول است که می تواند با تعویض لامپ اصلی 500 ژول خروجی فلاش را دو برابر کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی فلاش استودیویی Hensel Expert D 500 Monolight" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی فلاش استودیویی Hensel Expert D 500 Monolight"، کلیک کنید.