بررسی فلاش استودیویی هنسل Hensel Integra Mini 300 Studio Flash

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات فلاش استودیویی هنسل Hensel Integra Mini 300 Studio Flash

بررسی فلاش استودیویی هنسل Hensel Integra Mini 300 Studio Flash

فلاش استودیویی Integra Mini 300 هنسل یکی از قدرتمندترین فلاش های استودیویی موجود در بازار است که با ویژگی ها و قابلیت های پیشرفته نه تنها برای عکاسی عروسی و پرتره بلکه برای عکاسی ماکرو یا صنعتی نیز می باشد. در واقع در هر شاخه ای از عکاسی که بخواهید از این فلاش استفاده کنید امکانات کامل آن شما را شگفت زده خواهد کرد.

شدت نور 300 ژول برای این فلاش نور قدرتمند و عالی را برای کار با دیافراگم های بسته فراهم می کند. اما در عین اینکه قدرت بالایی دارد سرعت شارژ مجدد آن نیز عالی است. این فلاش می تواند تمام نور خود را در کمتر از 1/1900 ثانیه تخلیه کند. این میزان دبی بالا ممکن است مورد توجه کسانی باشد که می خواهند عکاسی صنعتی و تبلیغاتی از سوژه های متحرک انجام دهند. زیرا می تواند صحنه را به طور کامل از اجسامی مانند پاشش آب منجمد کند.

این فلاش بسته به شدت فلاش در ¼ تا 1.25 ثانیه قابل شارژ است و روشنایی آن از 1/32 تا 1/1 خروجی کامل با افزایش 0.1 استاپ متغیر است. کنترل جزئی نور در این حد چیزی است که معمولا مورد توجه عکاسان حرفه ای است. این کنترل از روی صفحه نمایش دیجیتال و دکمه های سطح بدنه در پشت فلاش تنظیم می شود. به علاوه پایه این فلاش دارای پیچ تنظیم زاویه به صورت دسته بزرگ است که با آن می توانید به راحتی هم زاویه خود فلاش و هم تجهیزات نوردهی مانند چتر یا سافت باکس را تغییر دهید.

یک دسته بزرگ نیز در انتهای فلاش طراحی شده است که می توانید از آن برای کنترل فلاش و تغییر جهت زاویه استفاده کنید. بدنه فلاش استودیویی Integra Mini 300 هنسل از آلومینیوم بسیار سبک ساخته شده است که به دلیل اندازه کوچک به راحتی قابل حمل و جابجایی است. بنابراین استفاده از آن در مسافرت یا کارگاه های مختلف بسیار راحت است.

نکته جالب در مورد قابل حمل بودن این فلاش این است که هنسل آن را چند ولتاژ کرده است تا اگر به کشورهای مختلف با ولتاژهای متناوب متفاوت سفر می کنید به راحتی می توانید آن را به برق وصل کنید.

چراغ مدل سازی این فلاش دارای ویژگی ذخیره انرژی خودکار است که در صورت عدم استفاده از فلاش خاموش می شود تا مصرف برق را کاهش داده و از گرمای بیش از حد محافظت کند. البته خود بدنه به دلیل استفاده از روکش آلومینیومی و پنکه بسیار کم صدا گرم نمی شود. همچنین یک سلول نوری روی بدنه وجود دارد که می تواند فلاش را با فلاش های دیگری که در استودیو دارید همگام سازی کند.

فلاش استودیویی Hensel Integra Mini 300 با ابعاد 29.2 x 17.8 x 12.7 سانتی متر بسیار سبک و تنها 2.3 کیلوگرم وزن دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی فلاش استودیویی هنسل Hensel Integra Mini 300 Studio Flash" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی فلاش استودیویی هنسل Hensel Integra Mini 300 Studio Flash"، کلیک کنید.