بررسی سافت باکس فوتوفلکس Photoflex Cine Dome Medium

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات سافت باکس فوتوفلکس Photoflex Cine Dome Medium

بررسی سافت باکس فوتوفلکس Photoflex Cine Dome Medium

Photoflex Cine Dome سافت باکس متوسط

سافت باکس نوعی ابزار نوردهی در عکاسی است که یکی از ابزارهای نور نرم است. چتر معروف ترین ابزار نورپردازی است. جایی که نور از داخل لامپ به یک سایه فلزی می تابد تا نوری ملایم و غیر مستقیم ایجاد کند.

سافت باکس یک حصار نور محیطی در اطراف لامپ است که از دیواره های جانبی و پشتی بازتابنده و مواد پخش کننده در مقابل نور تشکیل شده است. دیوارهای کناری و پشتی جعبه با ورق آلومینیوم پوشانده شده است تا نور را به بهترین شکل منعکس کند. در برخی از مدل های تجاری دیفیوزر را می توان برداشت تا از نور به تنهایی به عنوان نورافکن یا با بازتابنده چتری استفاده شود.

سافت باکس را می توان با فلاش یا منابع نور پیوسته مانند لامپ های فلورسنت یا “چراغ های داغ” تئوری لامپ های هالوژن کوارتز یا تنگستن استفاده کرد. اگر سافت باکس با منابع نور “گرم” استفاده می شود باید اطمینان حاصل کنید که سافت باکس بر اساس وات نوری که به آن متصل است به یک نمایشگر حرارتی مجهز است تا خطری ایجاد نکند.

سافت باکس فوتوفلکس متوسط Photoflex Cine Dome بدنه داخلی نقره ای آن که از گوگرد ساخته شده است این محصول را در برابر گرما و نور خورشید بسیار مقاوم کرده و می تواند در برابر صاعقه 2000 وات مقاومت کند. روکش نقره ای داخل هر نوری را با بهترین کیفیت منعکس می کند.

سایز این سافت باکس ۲۴*۳۲ می باشد که برای عکاسی پرتره از کودکان قد ۳ تا ۴ مناسب است. اگر Photoflex Cine Dome را تا حد امکان نزدیک به سوژه قرار دهید می توانید درخشان ترین بازتاب ها را ایجاد کنید.

پنل جلویی CineDome به راحتی از این سافت باکس جدا می شود تا بتوانید از جلو نورپردازی کنید. با کمک این عملکرد می توانید عملیات نورپردازی مختلف را در چند ثانیه انجام دهید. نقاط روشنایی کمکی و لهجه های طراحی شده در داخل CineDome به ایجاد نور طبیعی بیشتر کمک می کند. سافت باکس CineDome دارای ویژگی های عالی برای نورپردازی حرفه ای و گسترده است. این سافت باکس بزرگتر از سافت باکس های دیگر است و به کمک آن می تواند نور نرم و ابریشمی تری را منعکس کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی سافت باکس فوتوفلکس Photoflex Cine Dome Medium" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی سافت باکس فوتوفلکس Photoflex Cine Dome Medium"، کلیک کنید.