بررسی سافت باکس با زنبوری هنسل Hensel Ultra Softbox 30×160 cm

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات سافت باکس با زنبوری هنسل Hensel Ultra Softbox 30×160 cm

بررسی سافت باکس با زنبوری هنسل Hensel Ultra Softbox 30x160 cm

سافت باکس با زنبور عسل 30X160 سانتی متر

مقدمه

سافت باکس نوعی ابزار نوردهی در عکاسی است که یکی از ابزارهای نور نرم به حساب می آید. چتر معروف ترین ابزار نورپردازی است. جایی که نور از داخل لامپ به یک سایه فلزی می تابد تا نوری ملایم و غیر مستقیم ایجاد کند.

سافت باکس یک حصار نور محیطی در اطراف لامپ است که از دیواره های جانبی و پشتی بازتابنده و مواد پخش کننده در مقابل نور تشکیل شده است. دیوارهای کناری و پشتی جعبه با ورق آلومینیوم پوشانده شده است تا نور را به بهترین شکل منعکس کند. در برخی از مدل های تجاری دیفیوزر را می توان برداشت تا از نور به تنهایی به عنوان نورافکن یا با بازتابنده چتری استفاده شود.

سافت باکس را می توان با فلاش یا منابع نور پیوسته مانند لامپ های فلورسنت یا “چراغ های داغ” تئوری لامپ های هالوژن کوارتز یا تنگستن استفاده کرد.

اگر سافت باکس با منابع نور “گرم” استفاده می شود باید اطمینان حاصل کنید که سافت باکس بر اساس وات نوری که به آن متصل است به یک نمایشگر حرارتی مجهز است تا خطری ایجاد نکند.

توضیحات سافت باکس هنسل

سافت باکس بزرگ هنسل سافت باکس زنبور عسل 30×160 سانتی متری که بدنه داخلی آن نقره ای و از گوگرد ساخته شده است این محصول را در برابر گرما و نور خورشید بسیار مقاوم کرده و در برابر صاعقه 2000 وات نیز مقاومت می کند. روکش نقره ای داخل هر نوری را با بهترین کیفیت منعکس می کند.

سایز این سافت باکس 30*160 می باشد که برای عکاسی پرتره کودکان از قد سه تا چهار مناسب است. اگر سافت باکس زنبور عسل را تا حد امکان 30×160 سانتی متر به جسم مورد نظر نزدیک کنید می توانید درخشان ترین بازتاب ها را ایجاد کنید.

پنل جلویی CineDome به راحتی از این سافت باکس جدا می شود تا بتوانید از جلو نورپردازی کنید. با کمک این عملکرد می توانید عملیات نورپردازی مختلف را در چند ثانیه انجام دهید. نقاط روشنایی کمکی و لهجه های طراحی شده در داخل CineDome به ایجاد نور طبیعی بیشتر کمک می کند. سافت باکس CineDome دارای ویژگی های عالی برای نورپردازی حرفه ای و گسترده است. این سافت باکس بزرگتر از سافت باکس های دیگر است و به کمک آن می تواند نور نرم و ابریشمی تری را منعکس کند.

یک سافت باکس زنبور عسل 30 در 160 سانتی متر برای ملایم کردن نور و کاهش سایه های واضح در تصاویر استفاده می شود. ابعاد این سافت باکس 30*160 سانتی متر بوده و با فلاش های هنسل سازگاری دارد. این سافت باکس دارای دیفیوزر است و به راحتی از شبکه جدا می شود. مانند سایر سافت باکس های هنسل این سافت باکس می تواند 360 درجه دور پایه خود بچرخد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی سافت باکس با زنبوری هنسل Hensel Ultra Softbox 30×160 cm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی سافت باکس با زنبوری هنسل Hensel Ultra Softbox 30×160 cm"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه