بررسی رینگ لایت Ring Light YQ-320A ( 30 سانتی متر 30 وات) + پايه رومیزی مشکی Beike Q166 Mini

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات رینگ لایت Ring Light YQ-320A ( 30 سانتی متر 30 وات) + پايه رومیزی مشکی Beike Q166 Mini

بررسی رینگ لایت Ring Light YQ-320A ( 30 سانتی متر 30 وات) + پايه رومیزی مشکی Beike Q166 Mini

رینگ لایت یکی از مهمترین وسایل نورپردازی است که نوری نرم و یکنواخت ایجاد می کند. بهترین ابزار برای عکاسی پرتره، رینگ لایت است. زیرا این دستگاه سوژه را از همه جهات به طور یکنواخت روشن می کند و تمام جوانب صورت را روشن می کند. چراغ حلقه ای مدل YQ-320A یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است که در فروشگاه سایت ما موجود می باشد.

نور این رین لایت زاویه 120 درجه را پوشش می دهد که برای عکاسی پرتره حرفه ای بسیار مناسب است. دمای رنگ نور این رین لایت بین 3000 تا 6500 کلوین متغیر است که به شما امکان اعمال حالت های مختلف در صحنه عکاسی را می دهد. توان مصرفی این لامپ حلقه ای 30 وات می باشد.

ویژگی های لامپ حلقه ای مدل YQ-320A

یکی از مهمترین ویژگی های رینگ لایت YQ-320A امکان کنترل رینگ لایت از راه دور می باشد. با استفاده از ریموت ارائه شده به همراه این چراغ حلقه می توانید آن را از راه دور کنترل کنید. پایه ارائه شده با این رینگ لایت یک سه پایه حرفه ای سه تکه با ستون وسط است که کنترل عالی در زوایای و ارتفاعات مختلف را به شما می دهد.

در جعبه این رین لایت یک نگهدارنده موبایل نیز قرار داده شده است که می توانید با استفاده از آن گوشی هوشمند خود را در فضای آزاد در رین لایت قرار دهید و با آن عکس های حرفه ای و جذاب ثبت کنید.

مدل Ringlight YQ-320A علاوه بر قیمت مناسب، راحتی و قابلیت های حرفه ای را برای کاربران به ارمغان می آورد. قطر خارجی لامپ حلقه ای YQ-320A 30 سانتی متر می باشد که در دسته لامپ حلقه ای بزرگ و حرفه ای قرار می گیرد. به همین منظور می توانید این لامپ حلقه ای را برای استفاده استودیویی و استودیویی سفارش دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی رینگ لایت Ring Light YQ-320A ( 30 سانتی متر 30 وات) + پايه رومیزی مشکی Beike Q166 Mini" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی رینگ لایت Ring Light YQ-320A ( 30 سانتی متر 30 وات) + پايه رومیزی مشکی Beike Q166 Mini"، کلیک کنید.