بررسی رینگ لایت گودکس مدل Godox LR120 Ring Light Godox LR120 Ring Light

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات

بررسی رینگ لایت گودکس مدل Godox LR120 Ring Light Godox LR120 Ring Light

رینگ لایت گودکس مدل Godox LR120 Ring Light

Godox LR120 Ring Light

لامپ حلقه ای گودوکس LED LR120 یکی از مدل های محبوب و اقتصادی برند گودوکس می باشد.

مدل LED LR120 از 120 لامپ ال ای دی ساخته شده و دارای توان 10 وات می باشد. این رینگ لایت مقرون به صرفه می تواند تا 550 لوکس در هر نیم متر را روشن کند، بنابراین بیشتر برای اجسامی که پشت میز و نزدیک به رینگ لایت هستند استفاده می شود.

دمای نور کلوین نیز در این مدل قابل تنظیم است و بین 3000 تا 6000 کلوین قابل تنظیم است و می توانید بین نور گرم، طبیعی و سرد یکی را انتخاب کنید.

ریموت آن سیمی است و باید نزدیک شما باشد تا بتوانید در هنگام فیلمبرداری یا عکاسی نور را به دلخواه تنظیم کنید.

برای استفاده در مواردی مانند تولید محتوای ویدیویی، عکاسی، سلفی، اجرای زنده، تولید فیلم آموزشی و همچنین عکاسی پرتره و پرتره و آرایشگاه مناسب است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی رینگ لایت گودکس مدل Godox LR120 Ring Light Godox LR120 Ring Light" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی رینگ لایت گودکس مدل Godox LR120 Ring Light Godox LR120 Ring Light"، کلیک کنید.