بررسی رینگ لایت نایس فوتو Nice Foto FN 480 II Pro (45 سانتی متر 96 وات) Nice Foto FN 480 II Pro

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات

بررسی رینگ لایت نایس فوتو Nice Foto FN 480 II Pro (45 سانتی متر 96 وات) Nice Foto FN 480 II Pro

رینگ لایت نایس فوتو Nice Foto FN 480 II Pro (45 سانتی متر 96 وات)

Nice Foto FN 480 II Pro

انگشتر Nice Foto Ring Light Nice Foto FN 480 II Pro یکی از باکیفیت ترین انگشترهای موجود در بازار است که می توانید آن را با قیمت مناسب خریداری کنید. قطر این محصول 45 سانتی متر است که نیاز شما را برآورده می کند.

ویژگی های لامپ حلقه ای Nice Foto Nice Foto FN 480 II Pro

جنس بدنه این محصول از پلاستیک مقاوم ساخته شده و به راحتی در اثر فشار و ضربه آسیب نمی بیند. دمای رنگ این رینگ لایت بین 3200 تا 5600 درجه کلوین می باشد که می توانید با توجه به نیاز خود آن را تنظیم کنید.

این محصول از صفحه نمایش LED، پورت USB و پورت برق استفاده می کند. به همراه رینگ لایت Nice Photo FN 480 ll Pro یک آینه، پایه تلفن همراه، یک ریموت کنترل، یک کیف و یک آداپتور و یک کابل برق دریافت خواهید کرد.

همانطور که گفته شد قطر این محصول 45 سانتی متر و توان خروجی آن 96 وات می باشد. این محصول دارای نمایشگر تنظیمات نیز می باشد که با استفاده از آن می توانید نور حلقه را برای استفاده بهتر تنظیم کنید.

خرید حلقه نور Nice Foto Nice Foto FN 480 II Pro

از طریق پورت USB این محصول می توانید گوشی موبایل خود را شارژ کنید. وزن این محصول 2 کیلوگرم است و وزن آن از برخی انگشترها بیشتر است.

اگر در زمینه های مختلفی مانند عکاسی، فیلمبرداری، تولید محتوای تصویری و همچنین رشته های مرتبط با گریم و هنر ناخن فعال هستید، خرید رینگ لایت Nice Foto FN 480 ll Pro را به شما توصیه می کنیم.

با این رینگ لایت می توانید نور خوبی در همه محیط ها تولید کنید. به عنوان مثال در بسیاری از آرایشگاه ها برای ایجاد نور کافی و دید بهتر از رینگ لایت استفاده می شود.

ویژگی های این محصول ما را بر آن می دارد تا آن را بالاتر از اکثر انگشترهای موجود در بازار بدانیم. اگر به چراغ حلقه ای باکیفیت نیاز دارید خرید این محصول را به شما توصیه می کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی رینگ لایت نایس فوتو Nice Foto FN 480 II Pro (45 سانتی متر 96 وات) Nice Foto FN 480 II Pro" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی رینگ لایت نایس فوتو Nice Foto FN 480 II Pro (45 سانتی متر 96 وات) Nice Foto FN 480 II Pro"، کلیک کنید.