بررسی رینگ لایت سی کارو CK-480 II مشکی (45 سانتی متر 120 وات) + پایه 807

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات

بررسی رینگ لایت سی کارو CK-480 II مشکی (45 سانتی متر 120 وات) + پایه 807

رینگ لایت سی کارو CK-480 II مشکی (45 سانتی متر 120 وات) + پایه 807

چراغ حلقه ای CK-480 II با 480 ال ای دی چیده شده در اطراف این دایره 45 سانتی متری می تواند نور کافی برای عکاسی ایجاد کند. این مدل لامپ حلقه ای دارای دو خروجی USB است که به شما امکان می دهد در حین استفاده گوشی موبایل خود را متصل و شارژ کنید. از آنجایی که رینگ لایت CK480 II با باتری نیز کار می کند، می توانید به راحتی از آن برای عکاسی در محیط هایی که پریز برق ندارند استفاده کنید.

این لامپ حلقه ای دارای سه پایه تاشو است که بسیار کاربردی است. این سه پایه 2 متری و 70 سانتی متری و قابل تنظیم است تا بتوانید آن را با توجه به قد خود تنظیم کنید. علاوه بر قابل حمل بودن، قرار دادن رینگ لایت روی سه پایه بلند، انجام کارهایی مانند عکاسی یا آرایش را برای شما آسان‌تر می‌کند. پایه بلند از لرزش رینگ لایت و گوشی جلوگیری می کند و منجر به یک نور پایدار و یکپارچه می شود.

از دیگر ویژگی های این لامپ حلقه ای کاربردی، توان خروجی نور 96 وات و سه حالت خورشیدی، مهتابی و ترکیبی است. تنظیم شدت نور و کم و زیاد شدن آن از صفحه پشت رینگ انجام می شود. با کم و زیاد کردن شدت نور و تغییر رنگ رینگ لایت می توانید به نرم شدن نور رینگ لایت کمک کنید. دمای رنگ آن بین 3200 تا 5500 می باشد همچنین رینگ لایت CK-480 II قابلیت چرخش تا 180 درجه و زاویه نوردهی بیش از 120 درجه را دارد.

این محصول همراه با کیف برای حمل انگشتر می باشد. وزن این محصول 2.5 کیلوگرم است که وزن نسبتا مناسبی برای یک محصول قابل حمل می باشد. اگر به دنبال یک رینگ لایت کاربردی با قیمت مناسب برای تولید محتوای مختلف از جمله ساخت فیلم های آموزشی، نورپردازی در حین عکاسی، تماس تصویری و یا ارسال زنده در اینستاگرام هستید، رینگ لایت CK-480 II برای شما بسیار مناسب خواهد بود. عملکرد این لامپ حلقه ای بسیار ساده است و امکانات آن برای استفاده روزانه و معمولی کافی است.

هولدری که روی این رین لایت تلفن همراه تعبیه شده است استحکام کافی برای نگه داشتن و نگه داشتن گوشی های بزرگتر امروزی را دارد پس نگران محکم نبودن آن نباشید زیرا این رین لایت با تمام استانداردهای لازم برای کار با انواع موبایل طراحی شده است. تلفن ها

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی رینگ لایت سی کارو CK-480 II مشکی (45 سانتی متر 120 وات) + پایه 807" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی رینگ لایت سی کارو CK-480 II مشکی (45 سانتی متر 120 وات) + پایه 807"، کلیک کنید.