بررسی رینگ فلاش Nissin MF18 Macro Flash for Canon

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات رینگ فلاش Nissin MF18 Macro Flash for Canon

بررسی رینگ فلاش Nissin MF18 Macro Flash for Canon

فلاش ماکرو نیسین MF18 برای کانن

فلاش برای عکاسی ماکرو به نام Nissin MF18 Macro for Canon فلاش برای دوربین های کانن یک فلاش حلقه ای با قابلیت اندازه گیری E-TTL و E-TTL II است. این فلاش دارای حالت Fine Macro است که در آن حالت دقیق ترین کنترل نور را هنگام تنظیم نور با دقت 1.128 تا 1.1204 با تنظیم دقت EV 1.6 (یک ششم گام اپتیکال) در عکاسی ماکرو ارائه می کند. در صورت نیاز به تنظیم دستی این فلاش را می توان با دقت 1/3 EV خروجی فول فلاش تا 1/64 خروجی کامل تنظیم کرد. قابلیت TTL این فلاش به صورت بی سیم قابل کنترل بوده و درجه کنترل نوردهی بین -3 تا +3 استاپ قابل تنظیم است.

در پشت این فلاش مانند فلاش Nissin Di866 Mark II یک صفحه LCD رنگی تعبیه شده است که می توانید برای تنظیمات و منوهای مختلف فلاش از آن استفاده کنید. منوهای این صفحه نمایش با چرخش دوربین به طور خودکار می چرخند و کار با آن در جهات مختلف بسیار آسان است.

لوله فلاش نیسین MF18 ماکرو مخصوص کانن یا قسمتی از سر فلاش که نور ساطع می کند به دو قسمت چپ و راست تقسیم می شود و این تقسیم بندی به شما این امکان را می دهد که با توجه به شرایط نور محیط شدت نور را کنترل کنید. همچنین دو لامپ کوچک روی فلاش تیوب تعبیه شده است که می توانید از آنها به عنوان نور مدل سازی در هنگام عکاسی ماکرو استفاده کنید.

فلاش نیسین MF18 با لنزهای کانن از قطر 49 تا 82 میلی متر سازگار است که خوشبختانه بیشتر لنزهای این شرکت را شامل می شود. برای به روز رسانی سیستم عامل می توانید از پورت USB فلش مموری استفاده کنید. این فلاش با 4 باتری قلمی کار می کند و زمان شارژ مجدد بعد از هر عکس بین 0.1 تا 5.5 ثانیه (بسته به شدت نور) متغیر است. اگر برای فلاش نیسین MF18 به باتری اضافی یا زمان شارژ سریع تری نیاز دارید می توانید از باتری های خارجی نیسین از طریق درگاه باتری خارجی اختصاصی روی بدنه این دوربین استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی رینگ فلاش Nissin MF18 Macro Flash for Canon" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی رینگ فلاش Nissin MF18 Macro Flash for Canon"، کلیک کنید.