بررسی رادیو فلاش گودکس Godox X1T-N TTL Flash Trigger Transmitter for Nikon

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات

بررسی رادیو فلاش گودکس Godox X1T-N TTL Flash Trigger Transmitter for Nikon

رادیو فلاش گودکس Godox X1T-N TTL Flash Trigger Transmitter for Nikon

با خرید این محصول می توانید از فناوری قابل اعتماد TTL و فلاش بی سیم آن لذت ببرید. فرستنده فلاش بی سیم X1T-N TTL از Godox ویژگی های جذابی را برای کاربران مبتدی و حرفه ای ارائه می دهد. این سیستم بی سیم 2.4 گیگاهرتز از دوربین های نیکون و فلاش هایی که قابلیت i-TTL دارند پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که این سیستم i-TTL برای نوردهی خودکار و نورسنجی صحیح آن مورد استفاده قرار می گیرد و برای عکاسانی که نیاز به سرعت بالا در پروژه های کاری خود دارند گزینه بسیار مناسبی است.

محدوده قابل توجه 328 اینچی دارد و می توان آن را برای محدود کردن تداخل با سایر سیستم های مجاور در یکی از 32 کانال موجود تنظیم کرد. یکی دیگر از مزایای بزرگ این رادیو فلش امکان کنترل همزمان پنج گروه یا تنظیم حالت فلاش برای سه گروه با قدرت متفاوت از گروه دیگر است.

کاربران به تنظیمات زیادی از جمله صفحه نمایش LCD بزرگ دسترسی خواهند داشت و همچنین می توانند تنظیماتی مانند حالت های فعال سازی و تاخیر همگام سازی را انجام دهند. علاوه بر این این محصول از همگام سازی با سرعت بالا تنظیم نوردهی فلاش قفل فلاش و سایر تنظیمات از طریق عملکرد i-TTL پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های این محصول این است که عملکرد زوم فلاش های ریموت از طریق فرستنده قابل تنظیم است.

علاوه بر همه اینها کاربران می توانند به راحتی فلاش خود را بر روی کفشک بالای فرستنده نصب کنند و از طریق ترمینال همگام سازی PC که روی گیرنده یا فرستنده محصول قرار دارد به استودیو بارق متصل شوند. این رادیو فلش با دو باتری AA کار می کند و دارای یک پورت micro USB برای به روز رسانی سیستم عامل است. لازم به ذکر است که کابل همگام سازی کامپیوتر نیز در جعبه محصول موجود است.

وزن این فلاش رادیویی تقریباً 99 گرم و ابعاد آن 52 × 75 × 72 میلی متر است. حداکثر سرعت همگام سازی این محصول برای کاربر 1/8000 ثانیه است. فلاش رادیویی X1T-N به کفش داغ دوربین در بالا متصل می شود در حالی که روش اتصال در پایین متفاوت است و اتصال از طریق Hot Foot انجام می شود.

همچنین وزن پک فلاش رادیویی Godox X1T-N 181 حدود 181 گرم و ابعاد آن 2.2 x 4.3 x 4.4 اینچ می باشد. این محصول دارای یک سال گارانتی و دفترچه راهنما می باشد. فلاش رادیویی X1T-N با مدل های مختلف گودکس سازگار است که عبارتند از:

  • گودوکس AD1200Pro
  • گودوکس DE300II
  • گودوکس DE400II
  • گودوکس FV150
  • گودوکس جمینی GS200II

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی رادیو فلاش گودکس Godox X1T-N TTL Flash Trigger Transmitter for Nikon" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی رادیو فلاش گودکس Godox X1T-N TTL Flash Trigger Transmitter for Nikon"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه