بازداشت 40 موادفروش در شهرری

بازداشت ۴۰ موادفروش در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 40 موادفروش در شهرری خبر داد.

به گزارش برای شما، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان ری در راستای اجرای تدابیر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و ارتقای امنیت اجتماعی در سطح این شهرستان طرح ضربتی برخورد با خرده فروشان موادمخدر را با هماهنگی مقام قضایی به اجرا درآوردند. 

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و عوامل دایره موادمخدر کلانتری های تابعه در جریان اجرای این طرح موفق شدند 40 خرده فروش موادمخدر را شناسایی و دستگیر کنند که در مجموع 80 کیلوگرم انواع موادمخدر صنعتی، سنتی و روانگردان از آنان کشف شد.

طرهانی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان و اعزام آنان به دادسرا، گفت: اجرای این طرح ها در راستای افزایش رضایت مندی مردم،همچنان با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

پایان خبر برای شما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت 40 موادفروش در شهرری" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت 40 موادفروش در شهرری"، کلیک کنید.