اولویت دولت برای اصلاح شیوه کنونی مدیریت فضای مجازی

ستار هاشمی مطرح کرد؛

اولویت دولت برای اصلاح شیوه کنونی مدیریت فضای مجازی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت با اولویت بالا مشغول برنامه ریزی برای اصلاح شیوه کنونی مدیریت فضای مجازی و تعامل با همه نهاد های مرتبط هست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری برای شما ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در شبکه اجتماعی نوشت:

«همانطور که رئیس جمهور محترم در اولین کنفرانس مطبوعاتی تاکید کردند دولت با اولویت بالا مشغول برنامه ریزی برای اصلاح شیوه کنونی مدیریت فضای مجازی و تعامل با همه نهاد های مرتبط هست. میثاق دولت وفاق ملی با مردم بر زمین نمانده و پیگیری مجدانه آن در حال انجام است.»

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولویت دولت برای اصلاح شیوه کنونی مدیریت فضای مجازی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولویت دولت برای اصلاح شیوه کنونی مدیریت فضای مجازی"، کلیک کنید.