انهدام باند سارقان به عنف موبایل در هرمزگان – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان

انهدام باند سارقان به عنف موبایل در هرمزگان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری برای شما، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف تلفن همراه از افراد و عابرین در معابر شهرستان بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های فنی به عمل آمده توسط کارشناسان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و اعلام مالباختگان مشخص شد سارقان در معابر خلوت و تاریک با تهدید اقدام به سرقت تلفن همراه مالباختگان کرده و متواری شده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی باند ۱۹ نفره سارقان که با استفاده از موتورسیکلت و با پوشاندن سر و صورت خود با تهدید سلاح سرد از نوع خنجر و قمه اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان می‌کردند، شناسایی شدند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: با اقدامات فنی صورت گرفته و گشت زنی‌های هدفمند ۱۹ نفر اعضا این باند به همراه ۱۵ نفر مال‌خر اموال مسروقه شناسایی و در چند عملیات همزمان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان ۲ قبضه اسلحه کلت کمری و تعدادی سلاح سرد از نوع چاقو، قمه و تعدادی انواع گوشی تلفن همراه سرقتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه تاکنون ۵۶ نفر از شاکیان و مالباختگان اعضای این باند بزرگ از سارقان را شناسایی کرده‌اند، اظهار کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انهدام باند سارقان به عنف موبایل در هرمزگان – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انهدام باند سارقان به عنف موبایل در هرمزگان – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.