انقلاب اسلامی سیاست تهدید پوشالی آمریکا را بر همگان افشا کرد – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان

انقلاب اسلامی سیاست تهدید پوشالی آمریکا را بر همگان افشا کرد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار برای شما، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی صبح پنج‌شنبه در مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و اربعین شهدای خدمت که در مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی سیاست تهدیدمحور پوشالی آمریکا را بر همگان افشا کرد.

وی در ادامه افزود: حضور کشورهای مختلف جهت همدردی و عرض تسلیت به مناسبت شهادت شهدای خدمت نشان‌دهنده جایگاه متمایز ایران در صحنه جهانی بود.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه اظهار کرد: سیاست تحریمی آمریکا در قبال ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی اختلالی در روند رو به جلو و پیشرفت ایران نکرد.

حجت‌الاسلام میرعمادی گفت: آمریکا از ابتدا درصدد تجزیه ایران اسلامی بود که رشادت‌های فرزندان دلیر ایران اسلامی این نقشه شوم را نقش بر آب کرد.

وی بیان کرد: تفرقه‌افکنی در بین ملت نیز بخشی از سیاست‌های پلید آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بود.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: سیاست استکبار و در رأس آن آمریکا تجاوز به کشورهای مختلف است.

حجت‌الاسلام میرعمادی اظهار کرد: ترور نیز یکی دیگر از سیاست‌های آمریکایی جهان‌خوار است و شهادت ۱۷ هزار ایرانی به دست سازمان منافقین، شهادت دانشمندان هسته‌ای و سردار سرافراز جبهه مقاومت تنها بخشی از کارنامه سیاه استکبار است.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های ممتاز اخلاقی، علمی، عرفانی و مدیریتی شهید بهشتی عنوان کرد: در طی سال‌های اخیر در معرفی این شخصیت برجسته کم‌کاری جدی شده است.

وی ادامه داد: روزمرگی افت بزرگ مدیریت عالی کشور است، همت بالا، وابستگی کشور را از پیشرفت باز می‌دارد.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: پشتکار بالا، روحیه مقاومت و پرهیز از سازش‌کاری و کارآمدی تنها بخشی از ویژگی‌های شهید رئیسی بود.

حجت‌الاسلام میرعمادی بیان کرد: دولت شهید رئیسی کشور را بر روی ریل پیشرفت قرار داد.

وی بیان کرد: خون شهید رئیسی ارزش‌های انقلاب اسلامی را تثبیت کرد و رئیس جمهور منتخب باید نسبت به ارزش‌های ملت باور قلبی داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انقلاب اسلامی سیاست تهدید پوشالی آمریکا را بر همگان افشا کرد – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انقلاب اسلامی سیاست تهدید پوشالی آمریکا را بر همگان افشا کرد – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.