امیر سرتیپ آشتیانی رای خود را به صندوق انداخت

در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری؛

امیر سرتیپ آشتیانی رای خود را به صندوق انداخت

امیر آشتیانی پای صندوق رای حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری برای شما، امیر سرتیپ آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح امروز (جمعه) با حضور در شهرک شهید فلاحی رأی خود را در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صندوق انداخت.

مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری جمعه ۸ تیر ماه برگزار شد بر اساس اعلام وزارت کشور در مرحله اول ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵ رأی اخذ شده که مسعود پزشکیان ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ رأی و سعید جلیلی ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ به مرحله دو انتخابات راه یافتند.

در این مرحله مسعود پزشکیان با کد انتخاباتی ۲۲ و سعید جلیلی با کد انتخاباتی ۴۴ با هم رقابت می‌کنند. رأی‌گیری در حدود ۵۹ هزار شعبه اخذ رأی انجام می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امیر سرتیپ آشتیانی رای خود را به صندوق انداخت" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امیر سرتیپ آشتیانی رای خود را به صندوق انداخت"، کلیک کنید.