اعزام ۳۰۰ نیروی انسانی به مرز خسروی توسط شهرداری کرمانشاه

اعزام ۳۰۰ نیروی انسانی به مرز خسروی توسط شهرداری کرمانشاه

به گزارش خبرنگار برای شما کرمانشاه، نادر نوروزی صبح امروز شنبه (۲۰ مرداد ماه) در آیین بدرقه پاکبانان، کمیته ها و تجهیزات و لوجستیک شهرداری کرمانشاه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال گذشته ما توفیق داریم که میزبان زائران اربعین حسینی در مرز خسروی باشیم و شهرداری کرمانشاه نظافت مرز خسروی را بر عهده دارد.

وی افزود: همچنین حمل و نقل و جابجایی زائران بر عهده شهرداری کرمانشاه است و ۱۷۰ دستگاه اتوبوس و ۴۰ دستگاه ماشین ون اعزام شده و هم اکنون نیروهای پاکبان و کارگران و ماشین های آتش نشانی اعزام می‌شوند.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: شهرداری کرمانشاه ۳۰۰ نفر نیروی انسانی به مرز خسروی اعزام کرده و این امکانات و نیروی انسانی تا پایان بازگشت زائران اربعین حسینی ادامه خواهد داشت و تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی و ایمنی و نظافت و همه ی تجهیزات لازم به مرز خسروی اعزام خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرمانشاه و شهرداری تهران در مرز خسروی مستقر هستند و محصولات تهیه شده فرهنگی را ارائه خواهند کرد و راهنمایی لازم صورت می‌گیرد و همچنین تمام خدمات لازم در مرز خسروی در اختیار زائران اربعین حسینی قرار خواهد گرفت.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعزام ۳۰۰ نیروی انسانی به مرز خسروی توسط شهرداری کرمانشاه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعزام ۳۰۰ نیروی انسانی به مرز خسروی توسط شهرداری کرمانشاه"، کلیک کنید.