از نگاه سنتی به انجمن اولیاء و مربیان فاصله بگیریم – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان

از نگاه سنتی به انجمن اولیاء و مربیان فاصله بگیریم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری برای شما علیرضا هاشمی نکو مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل های فرهنگیان یکی از مهم ترین کارکردهای انجمن اولیا و مربیان را ارائه دانش به روز تربیت فرزندان به اولیا دانست و گفت: ارتقای کارکرد انجمن های اولیا و مربیان برای وزیر آموزش و پرورش آنقدر اهمیت داشته که نمایندگانی از شورای معاونین برای حضور در مراسم هفته پیوند به برخی استان ها اعزام و از طرفی دستور نگارش برنامه جامع مشارکت خانواده در امر تربیت را صادر کردند.

هاشمی نکو در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نیاز است که از نگاه سنتی به انجمن اولیا و مربیان فاصله بگیریم و کارکردهای نوینی در راستای مشارکت بیشتر اولیا تعریف کنیم. انجمن اولیا و مربیان می تواند اطاق فکر برای ارتقای همه جانبه مدرسه باشد و تبدیل به کانون هم اندیشی برای چند ساحتی شدن مدرسه شود و از طرفی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی وارد صحنه شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از مهم ترین کارکردهای انجمن اولیا و مربیان ارائه دانش به روز تربیت فرزندان به اولیا است و امروزه پدر و مادرها نباید در مقابل چالش های تربیتی جدید بلاتکلیف باشند و لازم است آنها را با انواع آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد و محاسن و معایب فضای مجازی و راه های پیشگیری و درمان این آسیب ها آشنا کرد بنابراین برای توانمندسازی کلاس های آموزش خانواده و استفاده از مربیانی زبده باید برنامه ریزی کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "از نگاه سنتی به انجمن اولیاء و مربیان فاصله بگیریم – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "از نگاه سنتی به انجمن اولیاء و مربیان فاصله بگیریم – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه