آمریکا در 6 ماه گذشته یک میلیارد دلار سلاح در منطقه استفاده کرده است

آمریکا در ۶ ماه گذشته یک میلیارد دلار سلاح در منطقه استفاده کرده است

وزیر نیروی دریایی آمریکا اذعان کرد این کشور تنها در 6 ماه گذشته نزدیک به یک میلیارد دلار سلاح در منطقه استفاده کرده است.

به گزارش برای شما، «کارلوس دل تورو» وزیر نیروی دریایی آمریکا در کمیسیون تخصیص اعتبارات مجلس سنای این کشور گفت: «نیروی دریایی آمریکا باید حدود یک میلیارد دلار مهماتی را که در دریای دریای سرخ و برای دفاع از اسراییل در 6 ماه گذشته استفاده کرده، جایگزین کند.»

دل تورو مدعی شد: «ما در 6 ماه گذشته با بیش از 130 حمله مستقیم به کشتی های نیروی دریایی خود و کشتی های تجاری مقابله کرده ایم.» این مقام آمریکایی گفت میزان مهمات مصرف شده در این 6 ماه تقریبا به یک میلیارد دلار رسیده که باید در انبارهای آمریکا جایگزین شوند.

وزیر نیروی دریایی آمریکا همچنین تاکید کرد کنگره باید با تصویب یک بودجه امنیت ملی تکمیلی موافقت کند تا سلاح هایی از جمله موشک های «اس ام2»، «اس ام3» و «اس ام6ـ جایگزین شوند.

وی افزود بودجه تکمیلی امنیت ملی که در مجلس سنای این کشور تصویب شده و منتظر تایید مجلس نمایندگان است، شامل بودجه 2 میلیارد دلاری برای نیروی دریایی است که برای جایگزین کردن این تسلیحات به کار گرفته خواهد شد.

پایان خبر برای شما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمریکا در 6 ماه گذشته یک میلیارد دلار سلاح در منطقه استفاده کرده است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمریکا در 6 ماه گذشته یک میلیارد دلار سلاح در منطقه استفاده کرده است"، کلیک کنید.