آغاز جلسات دیوان بین المللی دادگستری درباره اشغالگری رژیم اسراییل

آغاز جلسات دیوان بین المللی دادگستری درباره اشغالگری رژیم اسراییل

آغاز جلسات دیوان بین المللی دادگستری درباره اشغالگری رژیم اسرائیل

جلسات علنی دیوان بین المللی دادگستری درباره اقدامات اشغالگرانه رژیم اسراییل در فلسطین امروز (دوشنبه) در لاهه آغاز شد و به مدت 6 روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری برای شما؛ جلسات علنی دیوان بین المللی دادگستری درباره اقدامات اشغالگرانه رژیم اسراییل در فلسطین امروز (دوشنبه) در لاهه آغاز شد و به مدت 6 روز ادامه خواهد داشت.

در طول این جلسات، قرار است افزون بر اتحادیه آفریقا و سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه کشورهای عربی، به درخواست های رسیده به دیوان بین المللی دادگستری از 52 کشور جهان که در تاریخ دادگاه بی سابقه است، رسیدگی شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز جلسات دیوان بین المللی دادگستری درباره اشغالگری رژیم اسراییل" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز جلسات دیوان بین المللی دادگستری درباره اشغالگری رژیم اسراییل"، کلیک کنید.